پاشازاده: باجو یک پنالتی را هم خراب کرد، جونیورها را پشت سر نگذاریم

0
(0)


مهدی پاشازاده بازیکن سابق تیم ملی فوتبال معتقد است ملی پوشان نوجوانان در جام جهانی اندونزی با راهیابی به مرحله یک هشتم نهایی کار بزرگی انجام دادند.

مهدی پاشازاده در گفت وگو با ایسنا، درباره شکست تیم ملی نوجوانان مقابل مراکش گفت: بازی خوبی بود، خوب شروع کردیم، گل زدیم اما یک جایی از بازی غافلگیر شدیم که خیلی بد بود. تیم‌هایی که در این زمان‌ها گل می‌زنند با افت روحیه شدیدی روبرو هستند، فکر می‌کنم تا اینجای کار خوب کار کرده‌اند و امیدوارم همینطور ادامه دهند. ما باید برای حضور آنها در تیم ملی جوانان برنامه خیلی خوبی داشته باشیم.

این ملی پوش سابق درباره انتقادات به ضربات پنالتی این تیم گفت: اگر کسی در مورد پنالتی ها نظر تندی بدهد یا از فوتبال چیزی نمی داند یا در عمرش پنالتی را گل نکرده است. ما در تاریخ فوتبال بهتر از روبرتو باجو که در فینال جام جهانی 1994 گل زد و گل نزد. این ضربه تمرکز زیادی می خواهد، اما بزرگ ترین بازیکنان جهان یک پنالتی را هم خراب کرده اند. فکر می کنم اگر ضربه چیپ بازیکن ما گل می شد همه از او تعریف می کردند اما حالا که گل نزده اینطور به او انتقاد می کنند. بازیکنان ما تاکنون عملکرد خوبی داشته اند و باید برنامه ریزی شود تا به حال خود رها نشوند. به نظر من با حمایت هایی که از آنها شده و تا به حال کار بزرگی انجام داده اند، نباید زیاد مورد انتقاد قرار گیرند.

پاشازاده درباره احتمال مربی شدن عبدی در رده جوانان گفت: باید اینطور باشد. همین تیم باید جلو بیاید و آقای عبدی دوباره مربی آنها شود. البته اگر پایگاه خوب و بازی دوستانه با تیم های برتر داشته باشیم.

این بازیکن پیشکسوت فوتبال درباره تساوی تیم ملی ایران مقابل ازبکستان در مقدماتی جام جهانی 2026 نیز گفت: اگر قبل از این بازی می گفتیم مقابل ازبکستان یک تساوی می گیریم هیچکس نمی گفت نه اما وقتی 2 بر صفر جلو هستیم و اگر در نیمه دوم چنین بازی کنیم، قطعا انتقاداتی وجود خواهد داشت. به نظر می رسید بچه ها فکر می کردند برنده شده اند و البته مصدومیت ها هم بی تاثیر نبود.

وی درباره انتقاد شدید از عملکرد امیر کلانی از دانش آموزان گفت: ما در بین مخاطبان تلویزیون می نشینیم، تخم می شکنیم و هیچ فشاری به ما نمی رسد، خیلی راحت صحبت می کنیم. مشخص است که در نیمه دوم خوب نبودیم اما نباید تیم ملی را نابود کنیم. آرژانتین و برزیل هم در همین فیفا شکست خوردند و هیچکس باورش نمی‌شد، اما این جوهره فوتبال است. در فاصله کوتاهی از جام کشور، انتقاد سخیف خوب نیست. اگر بگوییم حتماً باید طرح ب داشته باشیم، می‌توانیم بگوییم که نقد درستی دریافت کرده‌ایم.

انتهای پیام

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)