ولایی بودن و مردمی بودن دو بال پرواز بسیج به عرش الهی

0
(0)

به گزارش ایسنا، در بیانیه جبهه پایداری انقلاب اسلامی در آستانه سالروز تاسیس بسیج مصطفان می خوانیم: همانا بالاترین نعمت خداوند رحمان برای مومنان است. عصر حاضر، حضور گرانقدر امام راحل (ره) بود که نظام جمهوری اسلامی ایران مبتنی بر اصل اقتدار دینی است، ایشان و بسیج مستضعفین برای تحقق آرمان‌های مقدس این نظام الهی دست پرتوان کردند.

امام راحل زمانی که دستور تأسیس نهاد مقدس مردمی بسیج را صادر کرد، با جان و دل بر این باور بود که چیزی جز اراده جمعی و حرکت مستضعفان در زیر سایه ولایت فقیه اجازه ادامه راه را نمی دهد.

تاریخ بیش از 40 ساله نظام جمهوری اسلامی و نقش پر رنگ این نهاد مقدس گواه بصیرت این فقیه بزرگ است. خیل عظیم بسیجیان آقا روح الله در جبهه های سوخته جنوب تا ارتفاعات یخ زده بازی دراز، از شهدای غیور و جانبازان و جانبازان دلاور گرفته تا جوانان این دیار در جهاد سازندگی محروم ترین مناطق می درخشند. کردستان به سیستان و غیره .ن. در کنار شهدای امنیت، بسیجیان مظلوم خامنه ای مانند روح الله عجمیان و آرمان علیوردی به چراغ های تابناک هدایت جوانان کشور تبدیل شده اند.

و البته زخم‌های بی‌شمار بر پیکر بسیج مقتار، همگی گواه بر این است که او در راه آرمان‌ها و ارزش‌های مردمی است که به شعار «لا اله الا الله» معتقدند و برای آن می‌جنگند.
راز موفقیت در این مسیر را باید در درون خود جستجو کرد و این راز چیزی جز حضور صادقانه مردم در همه عرصه ها نیست.

به دستور پیر جماران، بسیج از دل مردم، توسط مردم و برای مردم ایجاد شد. گاه با لباس رزم در تقابل سخت با دشمنان این مرز و بوم، گاه با لباس خدمت در مناطق محروم دورافتاده برای ارائه خدمات و توسعه، گاه با لباس علم و پیشکسوتان جهاد علمی و گاه با دانش گفتمان انقلاب اسلامی. در دانشگاه ها به مقابله با تحریفات فکری و عقیدتی و ترویج اسلام ناب محمدی (صلی الله علیه و آله) می پردازد.

فرمانروایی و مردمی بودن دو بال پرواز است که پای این لشکر الهی را به بالاترین نقطه عرش الهی گشود و پیروزی و عزت و استقلال را در زمین خدا برای ما تضمین کرد.

واجب است همه دلسوزان انقلاب بیشترین توجه را به تحکیم این دو مؤلفه داشته باشند.

همه دست اندرکاران باید تلاش مستمر داشته باشند تا با ارتقای سازوکارهای این نهاد مقدس، زمینه تبلور بیشتر اراده مردم و همچنین حضور مردمی که دل در راه توسعه این آب دارند، فراهم شود. خاک . .

بدیهی است توجه به ظرفیت این نهاد مقدس و تلاش برای استفاده از این ظرفیت عظیم مردمی برای رفع مشکلات و رفع موانع، شکرگزاری از این نعمت بزرگ الهی است.

جبهه پایداری انقلاب اسلامی ضمن عرض سلام به همه شیرزنان بسیجی ایران اسلامی به مناسبت هفته بسیج و تجدید میثاق با آرمان های امام راحل، مفتخر است که راه و رسم بسیج را ادامه دهد و به فرموده پیر فرزانه خلاصه اینکه اگر کشوری جای خوشایندی برای اندیشیدن به استدلال بسیجی باشد، چشم طمع دشمنان و جهانخواران از آن دور می شود، اما هر لحظه باید منتظر حادثه بود.

انتهای پیام

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)