وادی: بازی با استرس/ راسل: سیستم ایران خراب شد

0
(0)


تیم ملی والیبال ایران با نتیجه 3 بر صفر مقابل آمریکا شکست خورد.

به گزارش ایسنا، هفته دوم رقابت های گروه مردان لیگ ملت های 2023 به میزبانی روتردام هلند و اورلئان فرانسه از روز سه شنبه 9 خرداد آغاز و تا 13 تیرماه ادامه دارد. تیم والیبال مردان ایران در سومین دیدار هفته دوم خود به مصاف آمریکا رفت و در آن دیدار 3 بر صفر شکست خورد.

محمد طاهر وادی پس از شکست تیم ملی مقابل آمریکا گفت: بازی بسیار خوبی انجام دادیم اما یک سری اشتباهات کوچک داشتیم که باعث شد ایران نتواند پیروز شود. باید این اشتباهات کوچک را برطرف کنیم تا در مسابقات بعدی آمادگی بیشتری داشته باشیم.

وادی در ادامه تاکید کرد: ایران برای پیروزی به میدان می آید. یک سری اشتباهات کوچک انجام می شود. کمی تنش بازی می کنیم و وقتی یک امتیاز از دست می دهیم این ترس در تیم وجود دارد که امتیاز بعدی را هم از دست بدهیم. باید یاد بگیریم امتیاز از دست رفته را فراموش کنیم و برای امتیازات بعدی آماده شویم. امیدوارم با تدابیر مربیان این مشکل حل شود.

وی درباره شانس تیم ملی برای صعود به مرحله نهایی لیگ ملت ها گفت: آدم به امید زندگی می کند و تمام تلاش خود را می کنیم تا این ناکامی ها را در مسابقات بعدی جبران کنیم.

وادی در پایان با اشاره به مشکلات ناشی از صدور ویزای آمریکا برای برخی از اعضای این تیم افزود: ایران در هفته آینده چهار بازی دیگر در آمریکا دارد که می تواند شرایط صعودش را مشخص کند. این مسائل ویزا روی بازیکنان تاثیر می گذارد. اگر این مسائل هر چه زودتر حل شود قطعا به آرامش بازیکنان کمک می کند.

همچنین آرون راسل بازیکن تیم ملی والیبال آمریکا پس از دیدار مقابل ایران در هفته دوم لیگ ملت های والیبال گفت: در این دیدار در گرفتن توپ و توپ های اول خوب عمل کردیم. ما تحت فشار بودیم و برای حضور در مرحله نهایی این مسابقه در لهستان باید در این مسابقه پیروز می شدیم.

وی ادامه داد: سرویس هایی که در این مسابقه زدیم عالی بود و کمک زیادی به ما کرد. تیم ملی والیبال آمریکا در این دیدار به خوبی توپ را شلیک نکرد. دفاعی داشتیم اما مهاجمان ایران هجومی عالی نشان دادند. باید اقداماتی انجام می دادیم تا تیم ملی والیبال ایران توپ های خوبی را به سرورهای خود نرساند و سیستم آنها را مختل کند.

دریافت کننده قدرت در خصوص جو ورزشگاه و حضور پرشور تماشاگران ایرانی نیز گفت: تماشاگران ایرانی زیادی در سالن حضور داشتند. آنها همیشه مشتاق هستند و فضای عالی ایجاد می کنند. بازی مقابل آنها همیشه هیجان انگیز است.

انتهای پیام

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)