خدمت به ایثارگران از افتخارات هلال احمر در ایام حج است

0
(0)



رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر در دیدار با کاروان زائران جانباز در مکه مکرمه خدمت به زائران را پرافتخارترین رسالت جمعیت هلال احمر عنوان کرد.

به گزارش ایسنا، دکتر سید علی مرعشی در دیدار با کاروان حجاج جانباز در مکه مکرمه گفت: خدا را شاکریم که در حج امسال در کنار زائران بیت الله الحرام به ویژه کاروان جانبازان هستیم. کسانی که پیش از این با اهدای پاره ای از تن گرانقدر خود در حفاظت از آب و خاک کشور، بندگی و لیاقت خود را به اثبات رساندند و باعث شدند امروز به این دیار بیاییم و با آسودگی خاطر به حج بپردازیم.

رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر ادامه داد: یکی از افتخارات من خدمت به خانواده های معظم شهدا و جانبازان است که همیشه از صمیم قلب انجام شده است. امیدوارم در این سفر تیم حج مرکز پزشکی هلال احمر که یکی از بهترین کارکنان بهداشتی و درمانی کشور است و با عشق کار می کند نیز به عنوان یک رسالت خدمت جانبازان را با موفقیت انجام خواهد داد. مثل همیشه هر کمکی که از هلال احمر لازم باشد رد نمی شود.

در این نشست سعید اوحدی مشاور رئیس جمعیت هلال احمر نیز با تاکید بر سال ها رشادت و ایثار جانبازان خاطرنشان کرد: همه ما مدیون رزمندگان کشور هستیم. هم رزمندگان عزیزی که با رشادت و سربلندی و فداکاری خود به شهادت رسیدند و هم جانبازان و رزمندگانی که در راه دفاع از اسلام و حریم و حریم و امنیت به تلاش و فداکاری ادامه می دهند. رزمندگان امتحانات الهی را در صحنه های نبرد با موفقیت پشت سر گذاشته اند و وظیفه ماست که بتوانیم در کنار جانبازان و خانواده شهدا قدردان آن باشیم و در این راه از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.

بر اساس گزارش پایگاه جمعیت هلال احمر؛ در نهایت نیاز تعدادی از جانبازان در دیداری دوستانه پذیرفته شد و به دستور رئیس جمعیت هلال احمر تجهیزات لازم جهت تسهیل در انجام مناسک حج در اختیار آنان قرار گرفت.

انتهای پیام

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)