نماینده مشهد: دولت به بحث بیمه خبرنگاران توجهی ویژه کند

0
(0)



نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: باید در کنار نگاه به وضعیت اقتصاد شهر مشهد به مدیریت این بیماری در سطح شهر نیز توجه شود.

به گزارش ایسنا، نصرالله پژمانفر در تذکری شفاهی در جریان جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک فرارسیدن روز خبرنگار بیان کرد: متاسفانه روز خبرنگار با گرفتن یکسری عکس یادگاری و پیام تبریک منتهی می‌شود اما امروز نیازمند توجهی ویژه به بحث بیمه خبرنگاران و حداقل حمایت‌هایی که باید از این قشر زحمت‌کش شود هستیم. انتظار می‌رود در برنامه‌های دولت توجه به این قشر زحمت‌کش دیده شود.

وی در ادامه اظهار کرد: موضوع بعدی شرایط حاد کرونا در شهر مشهد است متاسفانه به دلیل تردد بالای زائران به شهر مقدس مشهد که قدم بر دیده ما نیز نهادند اما پروتکل‌ها را آن طور که باید رعایت نکردند وضعیت نابسامانی را در شهر مشهد شاهد هستیم.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در این شرایط لازم است در کنار نگاه به اقتصاد شهری به مدیریت این بیماری در سطح شهر نیز توجه شود. از سوی دیگر شاهد هستیم که سرمایه اجتماعی کشور که اعتقاد و امید مردم به نظام است از بین رفته است. انتظار می‌رود با تعامل بین مجلس شورای اسلامی و دولت این سرمایه اجتماعی احیاء شود.

انتهای پیام



منبع

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)