ناکامی بوکسورهای نوجوان ایران در مسابقات جهانی

0
(0)


تیم ملی بوکس جوانان ایران بدون کسب مدال به کار خود در مسابقات جهانی پایان داد.

به گزارش ایسنا، مسابقات قهرمانی بوکس نوجوانان جهان در سال 2023 توسط ارمنستان برگزار می شود و امروز (پنجشنبه – 18 آذر 1402) رقابت های یک چهارم نهایی اوزان مختلف برگزار شد که با حذف تمامی نمایندگان ایران همراه بود، بنابراین ایران تیم ملی مدال نگرفت کار خود را در این مسابقات به پایان برسانند.

بر اساس برنامه پیکارهای امروز، در وزن 66 کیلوگرم، محمد صالح مصباحی دارنده مدال طلای آسیا با اکبر احمداف از ازبکستان که با رای داوران بازنده اعلام شد، رقابت می کند.

در وزن 75 کیلوگرم عبدالرحمن دارا دارنده مدال نقره آسیا پس از یک دور استراحت به مصاف «دانیل جولبر برناردو» از اسپانیا رفت که نتیجه را واگذار کرد و از دور مسابقات کنار رفت.

در وزن 80+ کیلوگرم عباس گرشاسبی پس از استراحت در مرحله یک چهارم نهایی مقابل «اسلام سالیکوف» از ازبکستان وارد رینگ شد که نتیجه را واگذار کرد.

پیش از دیدارهای امروز، اشکان هاشمی، امیرمحمد رستم پور و ماهان ساجدی، سه بوکسور ایرانی دیگر پا به رینگ گذاشتند و از دور مسابقات حذف شدند.

به این ترتیب تیم ملی جوانان ایران بدون کسب مدال به کار خود در جام جهانی ارمنستان پایان داد. تیم ملی بوکس نوجوانان ایران تاکنون موفق به کسب مدال در مسابقات جهانی نشده است.

انتهای پیام

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)