مهدوی نیا: حضور مربی برزیلی قایقرانی نقطه عطفی برای پیشرفت پاراکانو است

0
(0)


سرمربی تیم ملی قایقرانی معلولان با بیان این که حضور مربی برزیلی قایقرانی نقطه عطفی برای پیشرفت پاراکانو است، گفت: تلاش خواهم کرد از تجربیات و دانش این مربی برزیلی به خوبی استفاده کنم.

مسعود مهدوی نیا در گفت‌وگو با ایسنا، درباره زمان تشکیل اردوی تیم ملی پاراکانو، اظهار کرد: با توجه به برگزاری مسابقات قایقرانی قهرمانی کشور و دعوت از یکسری نفرات جدید به اردوی تیم ملی، منتظر اعلام زمان برگزاری اردو از سوی فدراسیون جانبازان و معلولان هستیم تا زودتر اردو را برپا کنیم. البته در حال حاضر اسلام جاهدی، شهلا بهروزی راد، رویا سلطانی و مسعود قیصری با هماهنگی فدراسیون و کمیته ملی پارالمپیک در دریاچه آزادی و زیر نظر مربی برزیلی تمرینات خود را پیگیری می‌کنند.

وی درباره حضور مربی برزیلی در کنار تیم پاراکانو، گفت: وی مربی بادانش و از تجربیات فنی بالایی برخوردار است که حضورش در کنار تیم پاراکانو می‌تواند نقطه عطفی برای پیشرفت رشته قایقرانی باشد. البته معتقدم همیشه با تغییرات می‌توانیم از یکسری مسیرهایی که تاکنون عبور نکردیم به موفقیت برسیم.

مهدوی نیا تصریح کرد: تمام تلاشم بر این است که از اطلاعات و تجربیات این مربی برزیلی به خوبی استفاده کنم و دانش خود را ارتقاء ببخشم.

وی درباره حضور قایقرانان در مسابقات قهرمانی آسیا تایلند و این که چه تعداد قایقران به این مسابقات اعزام خواهد شد، خاطرنشان کرد: مسابقات قایقرانی قهرمانی آسیا اسفندماه در تایلند برگزار می‌شود که البته هنوز مشخص نیست با چه تعداد قایقران در این مسابقات حضور خواهیم داشت و بستگی به تصمیم فدراسیون دارد.

مربی تیم ملی قایقرانی معلولان در پایان یکی از اهداف پیش‌بینی شده برای تیم پاراکانو را حضور موفق در بازیهای پاراآسیایی چین عنوان کرد و افزود: تیم پاراکانو چون برای اولین بار در بازیهای پاراآسیایی شرکت خواهد کرد، تلاش بر این است که با قدرت و در ۱۰ ماده در چین حضور پیدا کنیم.

انتهای پیام



منبع

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)