مزایده عمومی اعطای گواهی کشف مناطق طلا خیز کشور

0
(0)



به گزارش ایسنا، Alireza Shahidi ، معاون وزیر صلح ، این خبر را اعلام کرد و گفت: سازمان اکتشافات زمین شناسی و معدنی کشور قصد دارد با گواهی کشف خود از طریق یک حراج عمومی ، از طریق سیستم توسعه الکترونیکی دولت ، تحت شرایط مشخص شده ، مناطق بلبرینگ خود را بفروشد. در اسناد مناقصه اشخاص حقیقی و حقوقی واجد شرایط. اختیارات تفویض اختیار

به گفته شهودی ، این مناطق در شهر بزمن (کاهنی) استان سیستان و بلوچستان ، شهر پیرانشهر (خاراپه) در استان غرب آذربایجان و شهر توربات-هیداریا (سایه) در استان رازاوی واقع شده است. خراسان.

به گزارش روابط عمومی سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی کشور، کلیه مراحل مناقصه از دریافت اسناد مناقصه تا ارائه پیشنهادات شرکت کنندگان و بازکردن پاکت ها از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد مرکزی) به نشانی www.setadiran.ir و داوطلبان برای شرکت در مزایده باید با عدم عضویت قبلی، مراحل ثبت نام در سایت مشخص شده را تکمیل و گواهی امضای الکترونیکی دریافت کنند.

مهلت بارگذاری پیشنهادات در سامانه ستاد و همچنین تحویل پاکت الف به دبیرخانه سازمان زمین شناسی به نشانی میدان آزادی، بلوار معراج، سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی کشور تا ساعت 13 روز دوشنبه است. ، 25 ژانویه همین ماه.

انتهای پیام

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)