لباس 60 میلیارد تومانی غذای نامناسب!

0
(0)


ورزش امروز ایران و جهان با رویدادها و موضوعات مختلفی مرتبط بود که در این گزارش انتخاب شده است.

به گزارش ایسنا، رئیس فدراسیون فوتبال در تلاش است تا موانع حضور بانوان در بازی های تراکتورسازی را برطرف کند. مهدی تاج روز گذشته (پنجشنبه) برای رفع موانع حضور بانوان در ورزشگاه های تبریز به دیدار حجت الاسلام آل هاشم نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی رفت.

در این جلسه رئیس فدراسیون فوتبال با تشریح مشکلات ناشی از عدم حضور بانوان در استادیوم های فوتبال، از حجت الاسلام آل هاشم برای رفع این مشکل درخواست مساعدت کرد. در همین راستا مقرر شد زیرساخت های لازم برای حضور بانوان در ورزشگاه یادگار امام تبریز فراهم شود تا هواداران خانم تراکتور از نزدیک شاهد بازی تیم محبوب خود باشند.

گلسیانی: گاهی قهرمان می شوی، گاهی ضدقهرمان!

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با وجود استفاده از کمک داور ویدیویی، انتظار دارد با قضاوت داربی عملکرد بهتری را شاهد باشیم.

گئورگی گلسیانی در گفت وگو با ایسنا درباره شرایط دیدار پرسپولیس و استقلال و همچنین وضعیت خود در پرسپولیس صحبت کرد. او معتقد است که علی نعمتی در دقایق پایانی بازی تیمش مقابل استقلال اشتباه نکرد تا داور پنالتی اعلام کند.

هافبک استقلال پنالتی گرفت

هافبک تیم فوتبال استقلال تهران برای دریافت 4 کارت و از دست دادن دیدار مقابل نساجی توسط داور دربی کارت زرد دریافت کرد.

تیم فوتبال استقلال عصر پنجابنه در دیداری معوقه از هفته پنجم لیگ برتر به مصاف پرسپولیس رفت که این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید. در آن دیدار امید حمیدی فر، هافبک استقلال با دریافت کارت زرد از مواد دانی فرد، چهار اخطاره شد تا دیدار مقابل نساجی مازندران را از دست بدهد.

فروش بزرگ پیراهن لیونل مسی در جام جهانی قطر

6 پیراهن لیونل مسی در جام جهانی 2022 به قیمت 7.8 میلیون دلار به حراج گذاشته شد.

پیراهن‌هایی که لیونل مسی در نیمه اول شش بازی آرژانتین در جام جهانی قطر بر تن کرد، توسط آ سی مومنتو به حراج گذاشته شد و به قیمت سرسام‌آوری فروخته شد. مسی کاپیتان تیم ملی آرژانتین در جام جهانی 2022 قطر بود و تیمش در دیدار پایانی فرانسه را شکست داد و عنوان قهرمانی را به دست آورد.

انتقاد آزاد قهرمان کشتی از مازندران/خانواده جوان: غذا شایسته کشتی گیران نبود

قهرمان وزن 57 کیلوگرم منتخب تیم ملی از نحوه برگزاری این مسابقات توسط مسئولان ورزش مازندران انتقاد کرد.

احمد محمدنژاد جوان پس از غلبه بر علیرضا سرلک در فینال وزن 57 کیلوگرم اولین دوره مقدماتی تیم ملی کشتی آزاد گفت: خدا را شکر از ابتدا و طبق برنامه خوب جنگیدم و در نهایت با غلبه بر سرلک به مقام قهرمانی رسیدم. امیدوارم بعد از این اتفاق بهترین نتایج را در مسابقات آینده کسب کنم. فضای خوبی در سالن حاکم بود و تماشاگران با تشویق های خود ما را تشویق کردند.

پنالتی ها، کابوس تیم ملی

جام ملت های 1984 در حالی با قهرمانی ایران در سنگاپور به پایان رسید که عربستان در اولین حضور خود در این رقابت ها این عنوان را به دست آورد.

هشتمین دوره جام ملت های آسیا در سال 1984 در سنگاپور برگزار شد و تیم ملی عربستان سعودی به جمع تیم های حاضر در این رقابت ها پیوست. تیم ملی ایران با بازیکنان برجسته و ترکیبی مستعد و کویت به عنوان قهرمان دوره قبل، مدعی قهرمانی در جام حذفی همراه با کره جنوبی بودند، اما دو شکست در ضربات پنالتی در نیمه نهایی و دیدارهای مقدماتی باعث شد ایران به چهارمی برسد. محل.

کمک داور فیلم داربی چند دوربین داشت؟

تصاویر VAR در داربی 102 با استفاده از 9 دوربین تلویزیون ارائه شد.

در دربی 102 که روز گذشته (پنجشنبه) در ورزشگاه آزادی برگزار شد، برای اولین بار در لیگ برتر از VAR استفاده شد. این تجهیزات در شرایطی مورد استفاده قرار گرفت که تا یک روز قبل از دربی 102 استفاده از VAR مشخص نبود اما در نهایت مجوزهای لازم گرفته شد تا در نهایت قفل استفاده از کمک داور ویدیویی در لیگ برتر ایران شکسته شود.

فیلم / رویدادها و پروازهای داربی 102 از طریق دوربین ایسنا

دو تیم پرسپولیس و استقلال دیروز (پنجشنبه) در هفته پنجم لیگ برتر به مصاف هم رفتند که با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

ورود دستگاه های VAR به ایران/ 2 مانع استفاده از کمک داور ویدیویی در لیگ برتر چیست؟

با پیگیری های فدراسیون فوتبال، چندین دستگاه VAR برای استفاده در لیگ برتر وارد ایران شد.

داربی 102 اولین بازی لیگ برتر ایران بود که از سیستم کمک داور ویدئویی استفاده می‌کرد. البته استفاده از VAR در این مسابقه کار آسانی نبود و در نهایت یک روز قبل از مسابقه، تکلیف استفاده از VAR تعیین شد. موردی که نیاز به تایید AFC و فیفا داشت.

مسابقات کشتی آزاد کشوری وفایی پور و معصومی/ انتخابی تیمی سوادکوهی 40 ثانیه کمتر به طول انجامید.

هادی وفایی پور و امیررضا معصومی در وزن 86 و 125 کیلوگرم اولین دوره مقدماتی تیم ملی کشتی آزاد را به دست آوردند.

به گزارش ایسنا، در پایان رقابت های اوزان 74، 86 و 125 کیلوگرم کشتی آزاد قهرمانی ایران، مرحله نخست انتخابی تیم ملی، حسین ابوذری، هادی وفایی پور و امیررضا معصومی با غلبه بر حریفان به مقام قهرمانی دست یافتند.

انتهای پیام

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)