ارتش یمن فعالیت غول کشتیرانی جهان در دریای سرخ را متوقف کرد

0
(0)



به گزارش ایسنا، سخنگوی مرسک، بزرگترین گروه کشتیرانی جهان روز جمعه اعلام کرد که این شرکت تا اطلاع ثانوی کلیه فعالیت های کشتیرانی در دریای سرخ را به طور موقت متوقف می کند.

این در حالی است که ارتش یمن روز گذشته اعلام کرد که به یک کشتی متعلق به این شرکت حمله کرده و امروز نیز 2 کشتی آن را پس از بی توجهی به هشدارها و در حالی که به سمت سرزمین های اشغالی در حرکت بودند هدف قرار داده است.

سخنگوی شرکت کشتیرانی دانمارکی EP Muller-Maersk اعلام کرد که تمامی کشتی های باری خود را از دریای سرخ تا اطلاع ثانوی به حالت تعلیق در می آورد و گفت که این شرکت آنها را به مسیر فرعی اطراف آفریقا می فرستد.

این شرکت در بیانیه‌ای در خصوص حمله روز گذشته، پنجشنبه و امروز جمعه به کشتی‌های باری در دریای سرخ نوشت: به تمامی کشتی‌های مرسک در منطقه که قصد عبور از تنگه باب المندب را دارند دستور داده‌ایم تا اطلاع ثانوی سفرهای خود را متوقف کنند. . “

شرکت مرسک روز پنجشنبه اعلام کرد که کشتی “مایرسک جبل الطارق” در مسیر صلاله عمان به جده عربستان هدف حمله موشکی قرار گرفت.

علاوه بر این، امروز شرکت کشتیرانی آلمانی “هاپاگ لوید” نیز حمله به یکی از کشتی های خود موسوم به “الجسراء” در نزدیکی یمن را تایید کرد و تصمیم خود را برای توقف عبور همه کشتی های خود از دریای سرخ تا سه سال آینده اعلام کرد. روزها.

انتهای پیام

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)