علی‌ زندوکیلی و محسن یگانه در چهارمین شب جشنواره موسیقی فجر

0
(0)

به گزارش ایسنا، چهارمین شب سی و نهمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر در سالن های تالار وحدت، تالار رودکی، تالار سوره، فرهنگسرای ارسباران، آرت کش، نمایشگاه میلاد و فرهنگسرای ارسباران برگزار می شود.

همچنین تالار وحدت در سه سانس به ترتیب در ساعت‌های 14:30، 18:30 و 21:30 میزبان اجراهای پارلای تبریز (فقط بانوان)، ارکستر چکاوک (رضا شصتها) و علی زندوکیلی خواهد بود.

تالار رودکی نیز در دو نوبت 18:30 و 21:30 میزبان ارکستر غفاری (امین غفاری) و شب فضل الله توکل (فضل الله توکل) است.

اجرای هنرستان موسیقی دخترانه تهران در تالار سوره برگزار می شود.

هنرستان ارسباران نیز در ساعت های 18:30 و 21:30 میزبان دو گروه کر شامل گروه آوای نیایش (حسین محرمی) و گروه کر مهر وطن (مسعود نکویی) خواهد بود.

کوشک هنر نیز میزبان دو گروه سرود فرزندان ایران زمین و ابن الرضا است.

تولد نمایشگاه در نوزدهم و بیست و دوم میزبان حامد محرنیا و ناصر زینلی است و بهمن فرهنگسرایی در نوزدهم و بیست و دوم میزبان محسن یگانه خواهد بود.

سی و نهمین جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر از ۲۳ تا ۲۸ بهمن ماه به همت انجمن موسیقی ایران با همکاری بنیاد رودکی به دبیری رضا مهدوی به همت سرویس موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود. در بخش رقابتی (جایزه باربد) و غیر رقابتی به طور همزمان در تهران و 14 استان دیگر برگزار می شود و جایزه ترانه، جایزه موسیقی و رسانه، بخش سرود و نشست های پژوهشی از دیگر برنامه های این دوره است.

انتهای پیام



منبع

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)