شکی نیست که خون کودکان مظلوم غزه به قیمت تمام شده صهیونیست ها تمام خواهد شد

0
(0)

به گزارش ایسنا، سید ابراهیم رئیسی در جلسه شورای دولتی این رژیم ادامه جنایات رژیم صهیونیستی در کشتار 10 هزار نفر از مردم بی دفاع و بی گناه غزه به ویژه کشتار 4 هزار کودک را موجب تشویش اذهان عمومی دانست. بعدازظهر یکشنبه با اشاره به نفرت بی‌سابقه مردم، افکار عمومی جهان درباره این جنایات اظهار داشت: گرچه اراده رژیم غاصب صهیونیستی و آمریکا و تعدادی از کشورهای اروپایی حامی این رژیم، نسل‌کشی فلسطینیان و کشتار مردم است. از کودکان بی دفاع و بی گناه فلسطین، شکی نداریم که خون این کودکان مظلوم بر دوش صهیونیست ها خواهد بود و پیروزی فلسطین در این نبرد قطعی است.

رئیس جمهور در ادامه به رهنمودهای مقام معظم رهبری مبنی بر لزوم حضور پرشور مردم در انتخابات آتی اشاره کرد و گفت: ارتقای سرمایه اجتماعی و افزایش امید، اعتماد و مشارکت مردم در انتخابات از مهمترین وظایف دولت و همه است. سازمان‌های دولتی موظفند برای این هدف برنامه‌ریزی کنند.» این کار را با دقت و کارآمد انجام دهید.

دکتر رایضی با اشاره به ناهماهنگی دیرینه کشور در حوزه انرژی، مدیریت مصرف در کنار مدیریت تولید را یکی از مهمترین راهکارهای رفع این مشکل دانست و اظهار داشت: در این زمینه علاوه بر اینکه نهادها و حتی خود مدیران نهادهای دولتی باید شخصاً. برای پیشگام و الگو بودن باید با همکاری رسانه های تبلیغاتی به ویژه صدا و سیما برنامه ریزی و پرورش داده شود تا الگوها و روش های مصرف تغییر کند.

دکتر رایضی با اشاره به استقبال گرم و پرشور مردم کردستان از دولت مردمی در سفر به آن استان، از مهمان نوازی و وقت شناسی مردم کردستان قدردانی کرد و از مسئولان دستگاه های دولتی خواست دقت لازم را داشته باشند. و با نامه ها و درخواست های افراد مرتبط با این سفر برخورد جدی کند

رئیس جمهور در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به تاکید بر لزوم استفاده از نیروهای شایسته و شایسته فارغ از جنسیت، گفت: استفاده کافی، شایسته و شایسته از ظرفیت زنان در نهادها یکی از تاکیدات اصلی حکومت داری مردمی است. و مهارت های مدیریتی زنان باید مراقب باشد.

دکتر رایضی همچنین با اشاره به برخی گزارش ها از جانباختگان تصادفات جاده ای به وزیر راه و شهرسازی به عنوان رئیس کمیسیون ایمنی راه ها دستور داد تا جلسات مستمر این کمیسیون را تشکیل داده و راهکارهای کنترلی موثر و کاهش تصادفات و تلفات را طراحی و ارائه کند. در تصادفات جاده ای

انتهای پیام

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)