شکست پرشورها در نخستین گام/ زور تراکتور به الاهلی نرسید

0
(0)

شکست پرشورها در نخستین گام/ زور تراکتور به الاهلی نرسید

تراکتورسازی ایران صفر-الاهلی عربستان یک؛

شکست پرشورها در نخستین گام/ زور تراکتور به الاهلی نرسید

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، در ادامه رقابت های هفته نخست لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 19 امشب تیم فوتبال تراکتورسازی در عمان میزبان الاهلی عربستان بود که این دیدار با پیروزی یک بر صفر نماینده عربستان به پایان رسید تا تراکتورسازی همانند ذوب آهن طعم نخستین باخت را در لیگ قهرمانان بچشد.

در نیمه اول دو تیم نمایش نزدیکی داشتند و صاحب موقعیت هایی هم شدند اما نتوانستند دروازه ها را باز کنند تا به امید رسیدن به گل راهی رختکن شوند. دروازه بان تراکتور در چند نوبت مانع از باز شدن دروازه اش شد و عملکرد قابل قبولی داشت در دقایق پایانی احسان پهلوان می توانست دروازه الاهلی را باز کند اما شوت محکم او با فاصله اندکی از کنار دروازه به بیرون رفت.

در نیمه دوم و در دقیقه 68 ارسال بازیکنان الاهلی روی یک ضربه ایستگاهی که از سمت چپ خط دفاعی تراکتورسازی ارسال شد، با ضربه مهند عسیری که در نیمه اول هم چند بار با ضربات سر خود خطرساز شده بود، به گل اول و پیروزی بخش الاهلی بازی بدل شد.

در دقایق پایان سائلام برای رسیدن به گل فرزاد حاتمی را به زمین فرستاد تا بتواند از ارسال های بلند استفاده کند. تراکتور توپ های بلند زیادی را روی دروازه الاهلی ارسال کرد اما مدافعان تیم عربستانی عملکرد خوبی داشتند و حتی یکبار توپ را از روی خط دروازه بیرون کشیدند تا تیم تبریزی نخستین شکست فصل را پذیرا شود.

لینک منبع

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)