شب عکس تئاتر به ایستگاه پایانی می‌رسد

0
(0)

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی انجمن عکاسان تئاتر ایران، ابراهیم حسینی دبیر اولین جشن شب عکاسی تئاتر به تشریح برنامه های تعطیلی این رویداد هنری پرداخت.

وی گفت: مراسم اختتامیه اولین جشن شب عکاسی تئاتر ساعت 17 روز پنجشنبه 23 دی ماه در تالار استاد جلیل شهناز خانه هنرمندان ایران برگزار می شود که طی آن برگزیدگان اولین شب تئاتر تصویر تئاتر اهدا خواهد شد.

حسینی افزود: در این برنامه از بابک برزویه و محمدرضا مسگری به عنوان دو تن از اعضای انجمن که در سال های اخیر درگذشتند یاد می کنیم.

به گفته وی، در این برنامه به کارگردانی فرهاد جاوید و اجرای منصور بهجیان، برگزیدگان اولین مسابقه شب عکس تئاتر جوایز خود را دریافت کرده و دو نمایش به کارگردانی یاسر خسب و مروارید دماوندی را اجرا می کنند و تک نوازی موسیقی از قسمت های دیگر را اجرا می کنند. این برنامه خواهد بود

حسینی افزود: در برنامه اختتامیه دو کلیپ عکس خواهیم داشت که یکی مربوط به نمایشگاه عکس آقای حمید جبلی است که به یاد آقای آتیلا پسیانی برگزار شد و دیگری مربوط به آثار شرکت شده است. در نمایشگاه عکس

این عکاس با ابراز تأسف از حذف بخش عکاسی از جشنواره اخیر تئاتر فجر افزود: متأسفانه پس از 15 سال متوالی چهل و دومین جشنواره تئاتر فجر بودجه ای برای اقلام تبلیغاتی در نظر نگرفته است، در حالی که هزینه این بخش نسبت به سایر بخش ها در جشنواره خیلی کم بود. به همین دلیل یکی از انگیزه های ما برای برگزاری اولین جشن شب عکس تئاتر پرکردن این خلأ بود.

حسینی در عین حال خاطرنشان کرد: البته همه اینها فرصتی است برای جمع شدن هنرمندان و امیدواریم با برپایی این رویداد هنری حال و هوای خوبی هم به خود و هم به مخاطبان برنامه بدهیم.

اولین جشن «شب عکاسی تئاتر» به همت انجمن عکاسان تئاتر ایران با مشارکت خانه تئاتر و همکاری خانه هنرمندان ایران برگزار می شود.

انتهای پیام



منبع

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)