سانتوس: نه پله، نه اوزه بیو، رونالدو بهترین بازیکن تاریخ است

0
(0)


سرمربی سابق تیم ملی پرتغال کریستیانو رونالدو را بهترین بازیکن تاریخ فوتبال خواند.

به گزارش ایسنا و به نقل از ورزش24، فرناندو سانتوس، سرمربی سابق تیم ملی فوتبال پرتغال درباره اینکه بهترین بازیکن جهان کیست، گفت: رونالدو برای من بهترین بازیکن جهان است. او در 19 سالگی بازیکن من در اسپورتینگ بود و اکنون در تیم ملی پرتغال در انتخابی یورو 2024 حضور دارد. او بهترین بازیکن تمام دوران است. فکر می کنم او بهترین است و همیشه این را به همه گفته ام. البته خیلی ها با من مخالف بودند. شما می توانید سبک بازی او را کم و بیش دوست داشته باشید، اما نابغه ها قابل مقایسه نیستند.

سانتوس اضافه کرد: جدا از ویژگی های برجسته او، اعداد و ارقام نیز گویای خوبی برای رونالدو هستند. چه کسی رکوردهای بیشتر، گل های بیشتر و افتخارات بیشتری به صورت فردی یا تیمی کسب کرده است؟ او در اسپانیا، انگلیس، ایتالیا قهرمان شد، با تیم ملی قهرمان شد، دو جام با تیم ملی دارد. رونالدو تمام افتخارات ممکن را کسب کرده است. پس دیگر چیزی برای گفتن نیست. او بهترین بازیکن جهان است. من همیشه اوزه بیو را دوست داشتم، پله را دوست داشتم، اما شک ندارم که کریستیانو بهترین است.

فرناندو سانتوس که با تیم ملی پرتغال قهرمان یورو 2016 و لیگ ملت های 2019 شده بود، پس از جام جهانی قطر از سمت خود کنار رفت و مدیریت تیم ملی لهستان را بر عهده گرفت.

قرارداد این ملی پوش لهستانی با سانتوس 68 ساله تا پایان یورو 2024 امضا شده است.

انتهای پیام

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)