رفیعی: گزارشات دیوان محاسبات مبنای تصمیم‌گیری شورای برنامه ریزی استان تهران باشد

0
(0)

به گزارش ایسنا، سمیه رفیعی در نشستی با مدیر و کارکنان دیوان محاسبات استان تهران با قدردانی از دیوان محاسبات برای ارائه گزارش تفریغ بودجه ۱۴۰۰ زودتر از موعد و همچنین گزارشات تفریغ در مقاطع دو ماهه گفت: گزارشات تفریغ بودجه در برنامه‌ریزی صحیح مراجع قانونی موثرند.

وی با اشاره به اعلام رضایت مقام معظم رهبری از عملکرد دیوان محاسبات، از اقدامات دیوان محاسبات استان تهران تشکر و قدردانی کرد و گفت: انصافا  گزارشات دیوان قابل توجه و قابل اعتنا است و می‌تواند مبنای تصمیم گیری و برنامه ریزی شورای برنامه ریزی و توسعه استان باشد.

 وی با بیان اینکه دیوان محاسبات استان تهران از یک نظم و یکپارچگی خوب بهره می‌برد، افزود: شعار محوری و فناورانه بودن دیوان محاسبات موضوع مهمی است که در دوره مدیریتی جدید مطرح شده که نتایج آن موید  عملکرد مطلوب این سیاست و ارتباط مردم با دیوان از طریق سامانه پیش بینی شده است.

رفیعی همچنین موفقیت در بهره‌مندی از فناوری اطلاعات در حسابرسی‌ها بوده است لذا از همه کارکنان و حسابرسان و نخبگان دیوان محاسبات استان تهران تشکر و سپاسگزاری می‌کنم. دیوان محاسبات توانسته اعتماد عمومی مردم جلب کرده و مورد وثوق عامه مردم باشد.

در این جلسه نامداری مدیر کل دیوان محاسبات استان تهران، عباسی مقرب و فهیمی معاونین دیوان محاسبات استان و محقق رئیس اداره بررسی‌های فنی خلاصه‌ای از گزارشات حسابرسی ارائه کردند.

انتهای پیام



منبع

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)