پیکر شهید علی سراوانی بر دوش مردم تشییع شد

0
(0)

از دقایقی قبل پیکر مطهر شهید علی سراوانی با استقبال رسمی و ویژه گروه رزم نواز نیروهای مسلح و با حضور مسئولان ارشد استانی و شهرستانی وارد محل تشییع واقع در میدان شهرداری شهر رامیان شد. از همان ابتدا حجم انبوه جمعیت با شعارهایی مبنی بر حمایت از فرزندان برومندشان در نیروهای مسلح به ویژه نیروی انتظامی بر برخورد قاطع با عاملان این جنایت تاکید کردند.

پیکر مطهر شهید علی سراوانی بر دوش مردم ولایتمدار استان گلستان تا خروجی شهر رامیان همزمان با نوحه خوانی و سینه زنی تشییع شد تا برای تشییع نهایی و تدفین به امامزاده هارون شهرستان علی آبادکتول که زادگاه و محل زندگانی این پلیس وظیفه شناس و فداکار است منتقل شود.

در ابتدای این مراسم نیز مسئولان ارشد شهرستانی و استانی ضمن محکومیت این اقدام از برخورد جدی و اشد مجازات برای عاملان خبر داده و بر پیگیری ویژه و فوری موضوع به منظور شناسایی عامل یا عاملان این جنایت تاکید کردند.

به گزارش خبرگزاری ایسنا شهید ستوان دوم علی سراوانی در بامداد شنبه مصادف با اربعین سید و سالار شهیدان امام حسین علیه السلام در راه دفاع از امنیت و مردم یکی از روستاهای شهرستان رامیان در حین ماموریت توسط اشرار مسلح به شهادت رسید.

انتهای پیام



منبع

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)