رشیدی: حکومت های اسلامی باید به حلقه مقاومت بپیوندند

0
(0)

محمد رشیدی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به جنایت رژیم صهیونیستی در بمباران بیمارستانی در غزه، اظهار کرد: رژیم صهیونیستی هر جنایتی مرتکب شود، نمی تواند شکست و خسارت شرم آور را جبران کند. با بدنش کرده است.»

وی افزود: ممکن است رژیم صهیونیستی بخواهد با این جنایات و کشتار کودکان، دولت های منطقه را بترساند و به دل آنها رعب و وحشت وارد کند.دولت های منطقه باید آگاهانه جبهه مقاومت را همراهی کنند تا شاهد این باشیم زوال اسرائیل پیش از این؛ بنابراین لازم است حلقه مقاومت توسعه یابد و همه کشورهای اسلامی به حلقه مقاومت بپیوندند و این زنجیره را برای نابودی کامل حکومت غاصب صهیونیستی تقویت کنند.

نماینده کرمانشاه گفت: ملت های مسلمان هیجان زده اند و منتظر افول اسرائیل هستند و از اسرائیل نمی ترسند.

رشیدی در ادامه با تاکید بر اینکه ایران همواره حامی مقاومت بوده است، گفت: ایران همواره از جبهه مقاومت در لبنان، فلسطین، سوریه و یمن حمایت کرده است و این حمایت های مادی و معنوی بیشتر خواهد شد. هزاران جوان ما آماده حضور در غزه هستند، اما شرایط به گونه ای نیست که اعزام شوند. اما کشور ایران و ملت شریف ایران حامی همه جانبه مردم مظلوم فلسطین هستند و از آنها حمایت می کنند.

وی درباره وظیفه کشورهای اسلامی گفت: کشورهای اسلامی وظیفه دارند با حمایت از محور مقاومت و ملت مظلوم فلسطین، اسرائیل را به عقب بکشند و سازمان‌های بین‌المللی، شورای امنیت و کشورهای غربی بدانند که دیگر دلیلی وجود ندارد. توجیه حمایت از اسرائیل. و آتش بس باید زودتر اعلام شود و حملات وحشیانه اسرائیل متوقف شود.

رشیدی در پایان گفت: اگر جلوی این حملات گرفته نشود، به گفته رهبری، نیروهای مقاومت تا حدی تحمل می کنند و تحمل آنها به پایان رسیده است که ضربات شدیدتری بر پیکر اسرائیل وارد می کند.

انتهای پیام

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)