رئیسی سال نوی چینی را به مردم و دولت چین تبریک گفت

0
(0)


به گزارش ایسنا، سیدابراهیم رئیسی رئیس جمهوری اسلامی ایران در پیامی به مناسبت فرا رسیدن سال نو چینی، سالی سرشار از انگیزه های جدید برای ملت های متمدن ایران و چین آرزو کرد.

در پیام رئیس جمهور که به زبان چینی و در حساب کاربری وی در شبکه اجتماعی X منتشر شد، آمده است: «عید بهار و سال نو چینی و سالی پر از انگیزه های جدید را به مردم و دولت جمهوری خلق چین صمیمانه تبریک می گویم. برای هر دو ملت، ایران و چین متمدن و به ویژه توسعه روابط دو کشور را آرزو می کنم.

رئیس‌جمهور در این پیام همچنین گفت: باشد که با طلوع بهار سال جدید شاهد جهانی پر از عدالت به ویژه برای ملت مظلوم و مقتدر فلسطین باشیم.

شی جین پینگ رئیس جمهور چین روز یکشنبه در پیامی چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را به همتای ایرانی خود تبریک گفت.

شی با ابراز خرسندی از توسعه چشمگیر روابط دو کشور در دولت سیزدهم و هماهنگی فعال تهران و پکن برای دستیابی به تحولات جدید در مبادلات دوجانبه و همکاری در زمینه های مختلف، ابراز امیدواری کرد که با تلاش مشترک، مشارکت راهبردی همه جانبه صورت گیرد. بین ایران و چین عمیق تر خواهد شد و برای 2 ملت رونق و رفاه به ارمغان خواهد آورد.

انتهای پیام

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)