دعوت از اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل توسط حسن روحانی

0
(0)

به گزارش ایسنا، متن کامل این نامه به شرح زیر است:

جناب آقای دکتر حسن روحانی

با عرض سلام و احترام

شما اخیرا برای کاندیداتوری در مجلس خبرگان رهبری ثبت نام کرده اید و سپس بیانیه ای منتشر کرده اید. سوال اصلی که پیش روی قشر وسیعی از افراد جامعه به ویژه قشر نخبه جامعه یعنی. دانشجویان، این است که شما در بخشی از بیانیه خود اشاره کرده اید که ناظران انتخابات بدون هیچ سوء نیتی نسبت به بررسی صلاحیت شما اقدام کنند.

به نظر شما آیا ناظران مربوطه فارغ از مسئولیت سنگین و خطیری که بر دوش دارند باید خلاف قانون یا به ضرر پاسداران انقلاب اسلامی عمل کنند؟ آیا این اقدام تصمیمی مبتنی بر نفرت و دشمنی با مردم شریف ایران نیست؟

خود شما در دوران تصدی مسئولیت خود بارها نسبت به مقام ولایت فقیه انتقاد داشتید، چه شد که اکنون نگران جایگاه رهبری امت اسلامی هستید.

حرکت در جاده سخت و پر دست انداز برای شما شروع نمی شود، اما بهتر است بگوییم که راه سخت و پر دست انداز را برای مردم شروع کردید و نه الان بلکه سال هاست که شما و همفکران مدعی کارآمدی دارید. راه فاجعه را برای ملت شریف ایران آغاز کردید و اکنون طوری رفتار می کنید که گویی در سال های پربرکت انقلاب اسلامی از عرصه سیاسی دور بوده اید.

بارها با اقدامات غیرمنطقی، خودخواهانه و انحصاری برای افراد معدودی و عزیزانتان، دولت را به لبه پرتگاه رسانده اید.

آقای دکتر روحانی!

ملت و کشور ایران به بن بست نرسیده اند و هر روز به قله نزدیکتر می شوند، اما شما و دوستانتان به بن بست سیاسی رسیده اید و در بین آحاد جامعه ایران پذیرفته نیستید و دیگر نمی ریزید. اشک تمساح و مظلوم جلوه دادن در مقابل مردم ایران شما تمام کردید و خانه نشین شدید.

دوگانگی خانه و خیابان برای ملت ایران تعریف نمی شود، بلکه برای جریان های دور از عرصه سیاسی است که به دلیل عدم استقبال مردم ایران، یا باید خانه نشینی را انتخاب کنند یا به خیابان بروند و پیشنهاد دهند. زندگی آنها

آقای دکتر روحانی!

توجیه شرعی شما تنها شرکت در انتخابات مختلف جمهوری اسلامی ایران به عنوان نامزد نیست، بلکه حتی حضور مجدد شما به عنوان کاندیداتوری باعث آزردگی قشر وسیعی از جامعه خواهد شد.

جناب آقای دکتر حسن روحانی رئیس حزب اعتدال و توسعه

اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان دانشگاه‌های مستقل سراسر کشور از شما دعوت می‌کند تا برنامه‌ای را برگزار کنید تا با اهداف و انگیزه‌های خود از شرکت در انتخابات مجلس خبرگان رهبری بیشتر آشنا شوید و آن را با اقشار مختلف جامعه به اشتراک بگذارید.

انتهای پیام

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)