جنجال والیبال، فرار انگلیس و گرانی!

0
(0)


ورزش امروز ایران و جهان با رویدادها و موضوعات مختلفی مرتبط بود که در این گزارش انتخاب شده است.

به گزارش ایسنا، جدایی لفظی سیدمهدی رحمتی از تیم نساجی مازندران 48 ساعت هم به طول انجامید و این مربی جوان بار دیگر هدایت تیم خسته شهرری را برای ادامه رقابت ها در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا برعهده گرفت. رحمتی شامگاه یکشنبه پس از شکست ۲ بر یک تیمش نساجی مازندران مقابل ذوب آخان اصفهان در هفته دهم لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور در ورزشگاه شهید وطنی قائم شهر از بازیکنان و کادر فنی این تیم خداحافظی کرد.

جلسه فوق العاده فدراسیون والیبال بدون مجوز!

روز گذشته فدراسیون والیبال اعلام کرد که با اعلام وزارت ورزش، جلسه فوق العاده این فدراسیون برای تصمیم گیری درباره تعیین سرپرست برگزار می شود. سوالی که امروز از سوی معاون وزیر ورزش رد شد! فدراسیون والیبال روز گذشته (دوشنبه) اعلام کرد که دوره چهار ساله ریاست محمدرضا داورزنی بر فدراسیون والیبال 29 آبان ماه به پایان می رسد. با توجه به نهایی نشدن مراحل انتخاب سرپرست این فدراسیون، با اعلام وزارت ورزش و جوانان، جلسه فوق العاده فدراسیون والیبال برای تصمیم گیری درباره انتصاب سرپرست فدراسیون والیبال برگزار می شود. 8 آبان روز دوشنبه ساعت 10:00 در سالن “پرشین” آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک.

فدراسیون والیبال: منتظر موافقت وزیر ورزش برای برگزاری جلسه هستیم

نایب رئیس فدراسیون والیبال گفت: منتظر تایید نهایی مقام ارشد وزارت برای برگزاری جلسه فوق العاده هستیم. فدراسیون والیبال روز گذشته (دوشنبه) اعلام کرد که دوره چهار ساله ریاست محمدرضا داورزنی بر فدراسیون والیبال 29 آبان ماه به پایان می رسد. با توجه به نهایی نشدن مراحل انتخاب سرپرست این فدراسیون، با اعلام وزارت ورزش و جوانان، جلسه فوق العاده فدراسیون والیبال برای تصمیم گیری درباره انتصاب سرپرست فدراسیون والیبال برگزار می شود. 8 آبان روز دوشنبه ساعت 10:00 در سالن “پرشین” آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک.

طارمی: راه خوبی تا فینال جام ملت ها داریم

این بین المللی معتقد است مسیر ایران در جام ملت ها به گونه ای است که آنها به فینال می رسند. مهدی طارمی بازیکن تیم ملی فوتبال در حاشیه تمرین امروز (سه شنبه) این تیم گفت: می خواهم به تیم جوانان تبریک بگویم. آنها کار بزرگی انجام دادند. درست است که آنها بازی دوم را باختند اما این چیزی از شایستگی آنها کم نمی کند. امیدوارم بازی بعدی را ببرند و ادامه دهند. بعد از مدت ها به ورزشگاه تستگردی رسیدیم. جایی که باشگاه پاس بازیکنان درخشانی را مانند دیگر تیم های ریشه دار به فوتبال ایران معرفی کرد. امیدوارم به این تیم ها رسیدگی شود و جوانان را با فوتبال بومی آشنا کنند.

شکست باورنکردنی نوجوانان ایران مقابل انگلیس

تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران در مرحله دوم گروهی جام جهانی به مصاف انگلیس رفت و با نتیجه 2 بر یک شکست خورد. تیم ملی فوتبال ایران از ساعت 15:30 امروز در جام جهانی زیر 17 سال اندونزی به مصاف تیم ملی انگلیس رفت و با نتیجه 2 بر یک شکست خورد. نوجوانان ایران در این دیدار در حالی که اول مقابل حریف اروپایی خود قرار گرفتند شکست خوردند و نیمه اول را با پیروزی به پایان رساندند. در نیمه دوم انگلیس بازی را به تساوی کشاند و در حالی که بازی با تساوی به پایان رسید، مهاجم انگلیسی از اشتباه دروازه بان و خط دفاعی ایران در دقایق پایانی استفاده کرد و گل دوم را به ثمر رساند.

خلاصه بازی ایران جونیورز 1 – انگلیس جونیورز 2

تیم ملی فوتبال زیر 17 سال ایران در دومین دیدار خود در جام جهانی با نتیجه 2 بر یک مغلوب انگلیس شد.

جزئیات چرخه انتخابی تیم ملی کشتی آزاد مشخص شد

چرخه انتخابی تیم ملی کشتی آزاد از سوی کادر فنی تیم ملی اعلام شد. چرخه انتخابی تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان برای حضور در رقابت‌های رسمی سال 2024 شامل مسابقات قهرمانی آسیا، انتخابی المپیک، المپیک پاریس و رقابت‌های قهرمانی جهان در رده‌های غیرالمپیکی (در صورت برگزاری) اعلام شد.

رونالدو بهترین بازیکن لیگ عربستان نیست

Sofa Score بهترین بازیکنان لیگ عربستان را معرفی کرد و یک مراکشی موفق شد صدرنشین شود. لیگ عربستان در حال حاضر پنجمین لیگ پر سرمایه گذاری در تابستان است، پس از لالیگا پس از لیگ برتر، سری آ، لیگ 1 فرانسه و بوندسلیگا. تاکنون 300 میلیون یورو در لیگ عربستان سرمایه گذاری شده است. در حالی که این رقم در لالیگا 245 میلیون یورو است. عربستان در تابستان ستارگان فوتبال جهان مانند کریم بنزما، ریاض محرز، نیمار و سادیو مانه را جذب کرد. این در حالی است که ستاره های فعلی لیگ برتر مانند برونو فرناندز، محمد صلاح، کوین دی بروین و کاسمیرو مورد توجه باشگاه های عربستانی هستند. رونالدو اولین ستاره بزرگی بود که این حرکت را انجام داد و خود را به عنوان فرزند پوستر لیگ عربستان معرفی کرد.

آمریکا به ووشوکاران ایرانی ویزا نداد

آمریکا به اعضای تیم ملی ووشوی ایران برای حضور در مسابقات جهانی روادید اعطا نکرد. در حالی که قرار است مسابقات قهرمانی جهان 2023 در تاریخ 24 نوامبر در تگزاس به طور رسمی برگزار شود، میزبان این مسابقات در اقدامی غیرحرفه ای و بی توجهی به منشور و حرکت المپیک و روحیه ورزش، برای تیم ملی ووشو ایران در شهر وی. ویزا برای شرکت در این نبردها در زمان مقرر صادر نکرد. خصومت سیاسی و مانع تراشی آمریکایی ها علیه ورزش ایران همواره مشهود بوده است و آمریکا بار دیگر با عدم صدور روادید در موعد مقرر به تیم های ملی ووشوی بانوان و آقایان ایران که در مرحله نهایی مقام اول را کسب کردند، نشان تایید داد. مسابقات جهانی 2019. وی با ابراز خصومت خود با ملت بزرگ ایران، با ممانعت از حضور مدافع عنوان قهرمانی، عملاً اعتبار و ارزش این مسابقات را زیر سوال برد.

انتهای پیام

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)