دشمن با شبهه افکنی می خواهد همکاری مردم با نظام را از بین ببرد

0
(0)


سعید جلیلی شامگاه دوشنبه 20 دی ماه در مراسم گرامیداشت سالروز شهادت سردار سلیمانی، شهادت سردار رضی موسوی از شهدای مدافع حرم سوادکوه و منطقه سرخ کلای زیراب با پرسشی از این قبیل. چرا دشمنان این رژیم پس از 44 سال هنوز نتوانسته اند به اهداف خود برسند. ? وی گفت: در تاریخ و در سال های اخیر تحرکات انقلابی و تغییر حکومت های بسیاری در جهان رخ داده است که در مدت کوتاهی توسط مخالفان سرنگون شد.

وی با اشاره به اینکه در کشور خودمان شاهد مواردی مانند ملی شدن صنعت نفت بوده ایم که مخالفان این جریان حکومت را سرنگون کردند، افزود: پس از پیروزی انقلاب اسلامی بیش از 20 کشور در یک جنگ هشت ساله قرار گرفتند. همه امکانات و تجهیزات لازم را از دست دادند، صدام دادند، اما نتوانستند حتی یک قسمت از خاک این سرزمین را اشغال کنند.

سعید جلیلی تصریح کرد: کشته شدن 17 هزار نفر از مسئولان، ائمه جمعه و مردم عادی، تحریم های فلج کننده، فشار حداکثری برای جلوگیری از فروش نفت و انواع اقدامات دشمنان این نظام برای نابودی انقلاب اسلامی به کار گرفته شد. بردند، اما شکست خوردند.

نماینده ولی فقیه در شورای عالی امنیت ملی با بیان اینکه دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی در محاسبات خود نسبت به ملت ایران و جوانان کشور غفلت کرده اند، اظهار داشت: در این راستا، دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را نیز در نظر گرفته اند. همه پشت انتخاب خود می ایستند، جانشان را می دهند و به آن افتخار می کنند. آنها نمی فهمند که اگر در گوشه ای از زمین جنگ شود یا اتفاقی بیفتد، بقیه مردم بی تفاوت نمی مانند و جان خود را از دست می دهند تا این مشکل حل شود.

جلیلی تصریح کرد: زمانی که حضرت زهرا (سلام الله علیها) در مسجد کوفه اعلام کردند که باید بجنگند و از ولایت دفاع کنند; او این را فقط در مورد مردم آن زمان نمی گفت، آنها برای همیشه تاریخ را هدایت می کردند.

وی افزود: مردم ایران در این سال ها بسیاری از باورهای قرآنی خود را آزموده و دریافته اند که یاری خداوند را در کنار خود خواهند داشت.

جلیلی با بیان اینکه بر اساس همین باورهای قرآنی و تربیت والدین متدین، جوانی از روستای «قنات ملک کرمان» را به بالاترین قله های مقاومت رساند. وی ادامه داد: سردار سلیمانی با تکیه بر توان این جوانان توانست در مقابل استکبار جهانی ایستادگی کند و آنها را در اهداف شوم خود خنثی کند.

دشمن با شبهه افکنی می خواهد همکاری مردم با نظام را از بین ببرد

نماینده ولی فقیه در شورای عالی امنیت ملی با اشاره به تلاش دشمن برای حمله به ایران در کشورهای منطقه گفت: آنها فکر می کردند شخصیت هایی مانند سردار سلیمانی کم هستند و بنابراین در سوریه موفق خواهند شد. اما یکی از برکات انقلاب اسلامی گسترش این باور و نگاه بود و بسیاری از جوانان دهه هفتاد و هشتاد راه حاج قاسم را در پیش گرفتند و با نثار خون خود بار دیگر دشمن را ناامید کردند.

این مسئول افزود: سال گذشته به دلیل مرگ یک زن در ایران، روسای جمهور فرانسه و آمریکا و نخست وزیران کشورهای غربی در راهپیمایی ها شرکت کردند و اشک تمساح ریختند، اما امروز که با بمب و بمب به بیمارستان ها حمله می کنند. روزها پیاپی موشک می زنند و هزاران زن و بچه ها را می کشند، با قاتلانشان عکس یادگاری می گیرند، کمک مالی می کنند و آنها را به عنوان یک دموکراسی عالی معرفی می کنند. به خاطر همین رابطه بد، جوانان محور مقاومت صحنه را درک می کنند، نمی ترسند. وارد میدان می شوند و قدرت تولید می کنند.

وی ادامه داد: پس از 80 روز بمباران وحشیانه از زیر آوار بیرون می آیند و فرزند خود را در آغوش می گیرند و می گویند: حسبنا الله و نما الوکیل.

جلیلی تصریح کرد: وقتی ایمان و آرمان ها یکی می شود و جوانان انقلاب اسلامی حماسه می آفرینند، ملت های دیگر هم الهام می گیرند و در عراق، افغانستان، یمن، سوریه و جاهای دیگر شاهد مقاومت مردم و شکست مردم بوده ایم. نیروهای استکباری

دشمن با شبهه افکنی می خواهد همکاری مردم با نظام را از بین ببرد

نماینده ولی فقیه در شورای عالی امنیت ملی با اشاره به وجود برخی نقاط ضعف و مشکلات گفت: با توجه به تحریم های همه جانبه و فشار حداکثری دشمن، مشکلاتی در مسائلی مانند اقتصاد، صنعت، کشاورزی و … و غیره. اما با تکیه بر نقاط قوت موجود می توان بر آنها فائق آمد.

این مسئول حوزه هسته ای را نمونه ای موفق برای حل چالش ها می داند و خاطرنشان می کند: همه کسانی که توان هسته ای ایران را توسعه دادند پس از پیروزی انقلاب اسلامی در کشور تحصیل کردند. ملتی که سردار سلیمانی، سردار رازی، حاجی، کورنجی و سایر شهدای دلاور را به جامعه تحویل داد قطعاً می تواند این مشکلات را هم حل کند.

دشمن با شبهه افکنی می خواهد همکاری مردم با نظام را از بین ببرد

جلیلی از حمایت مردم به عنوان مهمترین نقطه قوت نظام یاد کرد و گفت: امروز دشمن با شبهه افکنی می خواهد آن را از بین ببرد. به همین دلیل است که نیاز به توضیح بیش از هر زمان دیگری ضروری است.

وی خاطرنشان کرد: باید در مقابل امپراتوری رسانه ای دشمن ایستادگی کنیم و مانند دوران دفاع مقدس از موجودیت نظام دفاع کنیم.

انتهای پیام

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)