درخشان: پدیده کرونا در حال تبدیل شدن به یک تراژدی در سیستان و بلوچستان است

0
(0)



نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس تاکید کرد: پدیده کرونا در حال تبدیل شدن یه یک تراژدی در استان است که حمایت و توجه ویژه وزارت بهداشت را می طلبد.

به گزارش ایسنا، عبدالناصر درخشان در تذکری شفاهی در جریان جلسه علنی امروز گفت: متاسفانه بعضا در بررسی برخی از طرحها و لوایح در مجلس به جای مطرح شدن مسائل تخصصی و کارشناسی برخی از نمایندگان وارد فاز احساسی می شوند که این امر با مجلس انقلابی، خردمند و تحول گرا در تضاد است.

وی در ادامه گفت: متاسفانه پدیده شوم کرونا به صورت هولناکی استان سیستان و بلوچستان را درنوردیده  و تبدیل به یک تراژدی هولناک شده دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر بدون حمایتهای وزارت بهداشت توان مقابله با این پدیده را ندارد. آیا دردناک نیست که هموطنان ما به خاطر کمبود اکسیژن تلف شوند آیا استانی که از طریق مرزها در معرض خطر است نباید در اولویت واکسیناسیون باشد.

نماینده مردم ایرانشهر در مجلس  در تذکری به وزیر راه و سهرسازی بیان کرد: متاسفانه وضعیت راه های استان خانواده های زیادی را داغدار کرده است اگر راه ها در استان توسعه یابد بسیاری از مشکلات مردم رفع می شود. آیا می دانید که دانش آموزان دختر در سیستان برای رفتن به مدرسه باید یک ساعت در پشت وانت و در مسیر ناامنی به مدرسه بروند.

درخشان در تذکری به وزیر ارتباطات بیان کرد: اکثرا قولهای شما در سفر به استان عملی نشده است و مشکل زیرساخت های ارتباطی همچنان پابرجا است.

وی خطاب به وزیر نیرو تاکید کرد: قطعی برق امان مردم را در استان بریده است.

انتهای پیام



منبع

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)