داستان تلخ زندگی ستاره سینما

0
(0)

به گزارش ایسنا، این کتاب که هنوز عنوان آن مشخص نشده، قرار است در سال 2025 توسط انتشارات ماریا شرایور منتشر شود و در واقع یک راهنمای الهام بخش برای کسانی باشد که به دنبال حمایت از بیماران زوال عقل هستند.

«اما همینگ» همسر بروس ویلیس در مصاحبه اخیر خود گفت: برای بسیاری از افراد اولین تماس با این بیماری در مطب پزشکشان است. به نظر من نحوه انتقال این اطلاعات از پزشک به بیمار و بستگان بسیار مهم است. در دسترس بودن منابع و اطلاعات ضروری است. “من از تجربه خودم و سایر شرکای مراقبتی که با آنها صحبت کرده ام دریافته ام که داستان های ما متاسفانه مشابه هستند.”

به گزارش گاردین، بیماری بروس ویلیس برای اولین بار در مارس 2022 زمانی که خانواده وی اعلام کردند که او به دلیل اختلالی که باعث مشکلات زبان یا گفتار می شود از بازیگری کناره گیری می کند، علنی شد. یک سال بعد، به طور رسمی تشخیص داده شد که او به زوال عقل فرونتومپورال (FTD) مبتلا است. به گفته موسسه ملی پیری، علائم شامل مشکلات عاطفی، مشکل در برقراری ارتباط، مشکل در راه رفتن و مشکل در کار است.

زمانی که بیماری این بازیگر علنی شد، بازیگران و کارگردانانی که با ویلیس کار کرده بودند، گفتند که سال ها در مورد وضعیت شناختی او ابراز نگرانی کرده اند، زیرا او تلاش می کرد تا دیالوگ ها را به خاطر بسپارد.

در سپتامبر سال گذشته، اما همینینگ فاش کرد که مراقب اصلی بروس ویلیس شده است، و گفت که دشوار است بدانیم که آیا این بازیگر 68 ساله بیماری خود را کاملاً درک کرده است یا خیر.

بروس ویلیس بیشتر برای بازی در نقش افسر پلیس نیویورک، جان مک‌کلین در سریال اکشن موفق Die Hard که بین سال‌های 1988 تا 2013 در پنج قسمت پخش شد، شناخته می‌شود.

او همچنین سابقه بازی در فیلم های مطرحی مانند Pulp Fiction (1994)، حس ششم (1999) و سرزمین طلوع ماه (2012) را دارد.

ویلیس همچنین سابقه درخشانی در تلویزیون دارد، به ویژه نقش کارآگاه دیوید آدیسون در کمدی-درام ABC Moonlight، که بین سال های 1985 و 1989 پخش شد و جایزه طلا و جایزه امی را برای او به ارمغان آورد. او همچنین در سال 2000 جایزه امی دیگری را برای بازی مهمان در سریال Friends دریافت کرد.

انتهای پیام



منبع

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)