خیانت 300 میلیونی کارگر به صاحبکارش

0
(0)

خیانت 300 میلیونی کارگر به صاحبکارش   خیانت 300 میلیونی کارگر به صاحبکارش

به گزارش خبرنگار حوادث خبرگزاری برنا، سرهنگ محمد قربان منصوری، به تشریح این خبر پرداخت و گفت: برابر اعلام مرکز پیام فوریت های پلیسی 110 مبنی بر سرقت از یک کارخانه در محدوده خیابان بذرافشان، تیمی از مامورن این یگان برای بررسی به محل اعزام شدند.
این مقام انتظامی عنوان داشت: در بررسی های اولیه مالک کارخانه اظهار داشت که حدود 300 میلیون تومان طی 198 فقره چک از گاوصندوقش به سرقت رفته و این در حالی است که تخریبی در کار نیست و همچنین در بررسی از درآمد چند ماهه کارخانه متوجه اختلاف 300 میلیون تومانی شده که در بررسی از سوی حسابدار شرکت معلوم شد که 198 فقره چک از بین چک های خریداران از داخل گاوصندوق به سرقت رفته و از طریق بانک ها وصول شده است.
وی افزود: از آنجا که هیچ آثار تخریبی در کار نبود، ظن ماموران به کارمندان شرکت رفته و به تحقیق از آنها پرداختند تا این که اقدام مذکور نتیجه داد و یکی از کارگران به نام "ع" به سرقت از شرکت اعتراف کرد.
رئیس کلانتری 144 بیان داشت: این متهم به کلانتری منتقل و تحت بازجویی های انجام شده به جرم خود اعتراف و اظهار داشت زمانی که کسی در دفتر مدیر عامل حضور نداشته وارد اتاق شده در حالی که جای کلید گاو صندوق را میدانسته اقدام به سرقت کرده و برای رد گم کردن هر از چند گاهی اقدام به سرقت می کرده است.
سرهنگ منصوری، تصریح کرد: به این ترتیب با اعتراف سارق مذکور باقی چک های مسروقه به مالک کارخانه بازپس داده شد و متهم پس از تکمیل پرونده و با شکایت مالباخته به دادسرا منتقل شد.

لینک منبع

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)