خودروهای برقی جدید در راهند

0
(0)



ایسنا نوشت: سازندگان پیشرو خودروهای الکتریکی با کاهش تقاضا در داخل کشور مواجه هستند، زیرا مصرف کنندگان هزینه های خود را محدود می کنند، درست همانطور که تنش های ژئوپلیتیکی با اقتصادهای بزرگ غربی چشم انداز صادرات را مختل می کند. در همین حال، برای بازیکنان کوچکتر، توانایی تفکر خلاقانه کلید بقای آنهاست.

عرضه‌های فناوری پیشرفته همچنین خطر عقب افتادن تولیدکنندگان غربی را در صورت عقب‌تر شدن از نظر سهم بازار در بزرگترین بازار خودروی جهان، به همراه دارد.

فروشنده خودرو Xpeng در نمایشگاهی در مرکز شانگهای گفت: در حالی که خودروسازان قدیمی هنوز فقط بر روی هندلینگ خودرو تمرکز می کنند، شرکت های چینی به آن راضی نیستند و گزینه های راحتی و سرگرمی را گسترش می دهند، بخشی از دلیل اینکه مشتریان به طور فزاینده ای به دنبال راه هایی برای رانندگی هستند. آنها این روزها عاشق ماشین های الکترونیکی هستند.

در اینجا نگاهی به برخی از آنها می اندازیم که در چین موجود هستند. EXPANG G9 SUV با یک کلیک روی نمایشگر داخل خودرو دارای یک تخت دونفره با قیمت 36700 دلار خواهد بود.این خودرو برای افرادی که نیاز به مکانی راحت برای استراحت در ساعات کاری دارند گزینه بسیار مناسبی است.

این ویژگی برای برخی از خانواده ها در تعطیلات نیز مفید است. انتظارهای طولانی در ایستگاه های شارژ و ساعت ها ترافیک سنگین و همچنین شرایط بد آب و هوا، بسیاری از افراد ممکن است به مکانی امن برای خواب نیاز داشته باشند.

سری L لی اتو یکی از محبوب ترین SUV ها در چین است که فضای داخلی جادار، طیف وسیعی از آپشن ها و ماساژورها را در صندلی ها ارائه می دهد. همچنین یک سانروف وجود دارد که به سقف متصل می شود که به گفته خودروساز می توان آن را در عرض چند دقیقه جمع کرد یا آن را پایین آورد و کنار گذاشت.

BYD، بزرگ‌ترین سازنده خودروهای الکتریکی جهان، به دنبال جذاب‌تر کردن Yangwang U8 153000 دلاری برای طرفداران فناوری است.

طبق گزارش بلومبرگ، بازی در ماشین یک پیشنهاد گسترده است. در سال 2022، تسلا پلتفرم بازی ویدیویی Steam را به سیستم خود اضافه کرد. BYD یک گام فراتر رفت و به رانندگان این امکان را داد که از آن به همراه پدال‌های خودرو برای اجرای بازی‌های ویدیویی روی نمایشگر داخل خودرو استفاده کنند.

در حالی که این فناوری محبوبیت خود را نشان داده است، نگرانی هایی در مورد حواس پرتی نیز مطرح شده است. سازندگان خودروهای برقی چینی محدودیت‌هایی را اعمال کرده‌اند، از جمله اجازه می‌دهند بازی فقط زمانی که خودرو ساکن است و موتور خاموش باشد.

انتهای پیام

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)