جدال‌های خانگی ارومیه و سیرجان برای صعود به نیمه‌نهایی

0
(0)

جدال‌های خانگی ارومیه و سیرجان برای صعود به نیمه‌نهایی

لیگ دسته اول والیبال؛

جدال‌های خانگی ارومیه و سیرجان برای صعود به نیمه‌نهایی

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، دور برگشت مرحله نخست پلی آف مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های دسته یک مردان جام شهید «محسن حججی» روز پنج شنبه 12 بهمن ماه با چهار دیدار در شهرهای کرمان، ارومیه، سیرجان و آمل پیگیری شد.

در نخستین دیدار این مرحله تیم لاستیک بارز کرمان میزبان راه یاب ملل مریوان است. نماینده کرمان در پایان دور مقدماتی با هفت برد و 20 امتیاز در رتبه چهارم گروه دوم قرار گرفت و در دیدار دور رفت نیز سه بر صفر مغلوب نماینده مریوان شد. حال این تیم در دیدار خانگی به دنبال شکست راه یاب ملل مریوان است تا امیدش برای حضور در مرحله نیمه نهایی زنده بماند و بازی سوم تعیین کننده تیم صعود کننده باشد.

از سوی دیگر راه‌یاب ملل مریوان که در دور مقدماتی با 10 برد و 32 امتیاز صدرنشین گروه یک شد، در دیدار روز پنج شنبه به دنبال کسب دومین پیروزی برابر لاستیک بارز کرمان است تا صعودش را قطعی کند.

تیم شهرداری جوان ارومیه که در دور رفت مرحله نخست پلی آف در دیدار غیر خانگی موفق به شکست سه بر یک صنایع اردکان شد، 12 بهمن ماه در دیدار دور برگشت میزبان نماینده اردکان است و فرصت مناسبی برای کسب دومین برد برابر این تیم و قطعی شدن صعودش به مرحله نیمه نهایی دارد.

صنایع اردکان در مرحله مقدماتی 8 برد و 24 امتیاز به دست آورد و در رتبه دوم گروه دوم قرار گرفت. این تیم به خوبی می داند که شکست در دیدار روز پنج شنبه برابر با حذف از مسابقات است و چیزی برای از دست دادن ندارد، بنابر این با تمام توان به مصاف شهرداری جوان ارومیه می رود.

در سومین مسابقه دور برگشت مرحله نخست پلی آف لیگ دسته یک، تیم گل گهر سیرجان که در دور مقدماتی با هشت برد و 23 امتیاز در رتبه سوم گروه دوم قرار گرفت، میزبان شهرداری قزوین است.

شاگردان ناصر شهنازی سرمربی تیم گل گهر سیرجان در دیدار رفت نماینده قزوین را سه بر یک شکست دادند و روز پنج شنبه در مسابقه خانگی به دنبال جواز حضور در مرحله نیمه نهایی هستند و این جواز با کسب دومین پیروزی به دست می آید، بنابر این سیرجانی ها با استفاده از امتیاز میزبانی به دنبال حضور در جمع چهار تیم برتر هستند.

نماینده قزوین در پایان دور مقدماتی با 10 برد و 29 امتیاز در رتبه دوم جدول گروه یک قرار گرفت و به رغم نمایش خوب در دور مقدماتی اگر این هفته در سیرجان مغلوب حریف شود، باید با لیگ دسته یک خداخافظی کند.

چهارمین و آخرین مسابقه دور برگشت مرحله نخست پلی آف لیگ دسته یک مردان سال 96 در شهر آمل برگزار می شود و تیم های کاله جوان و شهروند اراک به یکدیگر می روند. اراکی ها در دور رفت سه بر یک حریف خود را شکست دادند و این هفته در آمل برای دومین پیروزی به میدان می روند.

نماینده اراک در پایان دور مقدماتی با 9 برد و 28 امتیاز در صدر جدول گروه دوم و تیم کاله جوان با 8 برد و 22 امتیاز در جایگاه چهارم گروه نخست قرار گرفت.

برنامه دور برگشت مرحله نخست پلی آف لیگ دسته یک مردان به قرار زیر است:

کرمان، ساعت 16: لاسیتک بارز کرمان – راه یاب ملل مریوان

ارومیه، ساعت 16: شهرداری جوان ارومیه – صنایع اردکان

سیرجان، ساعت 16: گل گهر سیرجان – شهرداری قزوین

آمل، ساعت 16: کاله جوان – شهروند اراک

لینک منبع

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)