ثبت اطلاعات سلامت مردم با اپلیکشن‌های تلفن‌همراه

0
(0)

ثبت اطلاعات سلامت مردم با اپلیکشن‌های تلفن‌همراهخبرگزاری فارس: ثبت اطلاعات سلامت مردم با اپلیکشن‌های تلفن‌همراه

معاون وزیر بهداشت گفت: مردم بسیاری از اطلاعات اولیه و ابتدایی سلامت خود را طریق اپلیکشن‌های تلفن همراه می‌توانند وارد کنند تا در پرونده الکترونیک آنها ثبت و از مراجعات غیرضروری کاسته شود.

به گزارش گروه بهداشت و درمان خبرگزاری فارس، علیرضا رئیسی در ارتباط با پرونده الکترونیک سلامت اظهار داشت: از 77 میلیون نفری که اطلاعات آنها در سامانه‌های وزارت بهداشت ثبت شده، حدود 50 میلیون نفر حداقل یک بار خدمت بهداشتی را در واحدهای بهداشتی دریافت کرده اند.

وی تصریح کرد: سامانه‌های ثبت پرونده الکترونیک سلامت در حال رفع ایرادات و نواقص هستند و باید توسعه پیدا کنند تا در سطوح 2 و3 خدمات به پرونده الکترونیک سلامت در سطح بیمارستان‌ها و بخش خصوصی متصل شوند.

معاون بهداشت وزارت بهداشت یکی از برنامه‌های آینده این معاونت را استفاده از استارت آپ‌ها و اپلیکشن های تلفن همراه عنوان کرد و گفت: مردم بسیاری از اطلاعات اولیه و ابتدایی سلامت خود را طریق اپلیکشن‌های تلفن همراه می‌توانند وارد کنند تا در پرونده الکترونیک آنها ثبت و از مراجعات غیرضروری کاسته شود.

رئیسی اضافه کرد: اپلیکشن های تلفن همراه در حوزه پرونده الکترونیک سلامت، پل ارتباطی بین وزارت بهداشت و مردم خواهند بود تا وزارت بهداشت بتواند با کمک آنها، راهنمایی‌ها و توصیه های لازم در مورد مراقبت های بهداشتی، بیماری‌ها و ارجاعات مورد نیاز را به مردم ارائه دهد.

انتهای پیام/

لینک اصلی خبر

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)