تیم های نوجوانان ایران آماده راهیابی به حذفی های مستقیم جام جهانی هستند

0
(0)


تیم ملی فوتبال جوانان ایران در مرحله پایانی مرحله گروهی جام جهانی زیر 17 سال به مصاف نیوکالدونیای خواهد رفت.

به گزارش ایسنا، تیم ملی فوتبال جوانان ایران از ساعت 15:30 امروز (جمعه) در سومین و آخرین دیدار مرحله گروهی جام جهانی زیر 17 سال اندونزی به مصاف تیم ملی فوتبال کالدونیا می رود.

تیم ملی ایران در دو دیدار اخیر با نتیجه 3 بر 2 برزیل را شکست داد و 2 بر یک مغلوب انگلیس شد. با این نتایج دانش آموختگان حسین عبدی با 3 امتیاز و تفاضل گل کمتر نسبت به برزیل در رده سوم گروه قرار دارند.

تیم ایران با پیروزی احتمالی در دیدار امروز صعود خود به دور بعد را نهایی خواهد کرد. با توجه به اینکه 4 تیم برتر سوم از شش گروه به مرحله یک هشتم نهایی صعود می کنند، ایران در وضعیت بسیار خوبی قرار دارد.

تا پایان هفته دوم ایران، ژاپن و ازبکستان 3 امتیازی و اندونزی 2 امتیازی شده اند. با توجه به اینکه مکزیک یک امتیازی شده و کره جنوبی امتیازی کسب نکرده است، ایران با غلبه بر نیوکالدونیا به راحتی به دور بعد صعود خواهد کرد.

تنها گزینه ای که شرایط ایران را پیچیده می کند، باخت در بازی امروز است که با توجه به شکست سنگین 10-0 نیوکالدونیا مقابل انگلیس و 9-0 مقابل برزیل، بعید به نظر می رسد حریف سرسختی برای جوانان ایران باشد.

چند گزینه برای صعود تیم ملی به عنوان تیم دوم وجود دارد. در صورت پیروزی ایران و انگلیس در دیدار امروز، شاگردان حسین عبدی به عنوان تیم دوم بالاتر از برزیل به مرحله حذفی خواهند رفت. در صورت برد ایران و تساوی انگلیس و برزیل، ایران به عنوان تیم دوم صعود خواهد کرد.

در صورت پیروزی همزمان ایران و برزیل، ترتیب تیم اول تا سوم تفاضل گل خواهد بود. در صورت تساوی ایران و برد انگلیس باز هم ایران به عنوان تیم دوم به دور بعد صعود خواهد کرد. تنها شکست ایران در بازی فردا شرایط صعود را که نزدیک به صفر است پیچیده می کند.

انتهای پیام

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)