تیلور سراپا از یزدانی تمجید کرد; من دومین سلبریتی ایران هستم

0
(0)


دیوید تیلور از رقیب ایرانی خود تمجید کرد و او را بزرگترین سلبریتی ایران دانست.

به گزارش ایسنا، در دل میدان کشتی که رقابت شدیدی بین کشتی گیران جریان دارد، داستانی از اخلاق ورزشی متولد می شود. وقتی صحبت از رابطه یزدانی و دیوید تیلور می شود، هر دو به رقابت و دعوای شدیدشان معروف هستند. آخرین باری که این دو برای ششمین بار در فینال مسابقات جهانی کشتی در بلگراد به مصاف هم رفتند.

با این حال، این دو در شبکه های اجتماعی نه به خاطر نبرد داغشان روی تشک، بلکه به خاطر رفتار حرفه ای شان شناخته می شوند. قدردانی دیوید تیلور از سماجت یزدانی؛ فصل جدیدی به این حماسه اضافه کرد.

تیلور سراپا از یزدانی تمجید کرد

جدا از تمرینات کشتی، دیوید تیلور به گذراندن وقت در مزرعه خود با گاوها و حیوانات خانگی خود مشهور است. ویدئویی از مصاحبه اخیر دیوید تیلور با FloWrestling در فضای مجازی منتشر شده است. همراه با این ویدئو نوشته اند: “به نظر شما طرفداران ایرانی در مورد کشاورزی دیوید تیلور چه فکری می کنند؟”

در همان مصاحبه ، دیوید تیلور گفت: “صادقانه بگویم ، این یک نوع دیوانه است. طرفداران آنها را دوست داشته باشید و چقدر آنها جزئیات پیچیده را دنبال می کنند. یزدانی پادشاه است و منظورم این است که او پادشاه در کشور خود است. ظاهراً او بزرگترین مشهور در کشورشان است. من دومین مشهور بزرگ کشورشان شدم.

آیا یزدانی و تیلور در المپیک به مصاف یکدیگر خواهند رفت؟

جالب اینجاست که تیلور در مرکز بریس که مسابقات انتخابی تیم ملی آمریکا در آنجا برگزار می شود تمرین می کند. از طرفی یزدانی برای انتقام مجبور به پوشیدن لباس ملی است.

اگر یزدانی و تیلور در فینال المپیک 2024 به مصاف یکدیگر بروند، این هفتمین باری است که دو کشتی گیر به مصاف یکدیگر می روند. آخرین دیدار این دو مبارز در فینال مسابقات جهانی 2023 بود که تیلور با نتیجه 9 بر 3 (ناک اوت فنی) یزدانی را شکست داد. آیا یزدانی می تواند از تیلور انتقام بگیرد؟

انتهای پیام

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)