تکمیل پیست ۱۳ساله‌ دوچرخه‌سواری یزد ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار می‌خواهد/ یزد مهد پرش‌های کشور است

0
(0)


ایسنا/یزد وزیر ورزش در حالی از اختصاص ۹۰ میلیارد تومان برای تکمیل پیست دوچرخه‌سواری شهر یزد خبر داد که به گفته وی، اعتبار مورد نیاز برای تکمیل این طرح که ۱۳ سال از عمر ان می‌گذرد، ۲۰۰ میلیارد تومان است.

«سیدحمید سجادی» امروز پنجشنبه ۲۰ بهمن ماه در حاشیه افتتاح پردیس دو و میدانی آزادی یزد در گفت‌وگو با خبرنگار  ایسنا راجع به طرح نیمه تمام سالن سرپوشیده دوچرخه سواری در مجاورت این پردیس تصریح کرد: این طرح مدت‌ها بلاتکلیف و فعالیت عمرانی در آن متوقف شده بود ولی در سفر اخیر هیات دولت به استان یزد، ۹۰ میلیارد تومان برای تکمیل آن در نظر گرفته شده و امیدواریم با تخصیص اعتبارات، فعالیت عمرانی این طرح از سر گرفته شود.

وی از پیشرفت فیزیکی بیش از ۳۰ درصدی پیست دوچرخه سواری یزد پس از گذشت ۱۳ سال از آغاز عملیات اجرایی آن،‌ اظهارکرد: برای تکمیل این طرح هم اکنون به ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

وی به موفقیت دوچرخه سواران یزدی در رقابتهای ملی و بین المللی با وجود تمرین در فضای بتنی و سیمانی،‌ ابراز امیدواری کرد که طرح مذکور با تخصیص اعتبارات لازم در سالهای آتی اماده بهره برداری شود.

وزیر ورزش در مورد پردیس دو  و میدانی آزادی یزد نیز گفت: میلی‌متر به میلی‌متر پیست دوومیدانی یزد متناسب با استانداردهای روز جهان ساخته شده و با پیگیری‌های استاندار، مدیران استان یزد و حمایت‌های دولت، پس از ۱۳ سال وقفه در ساخت آن، در این دولت تکمیل و به بهره برداری رسید.

وی بیان کرد: این پیست قابلیت ثبت رکوردهای ملی مطابق با استانداردهای جهانی را دارد و این موضوع نقش بسیار مهمی در توسعه ورزش دو و میدانی استان یزد خواهد داشت.

سجادی خاطرنشان کرد: در این مجموعه تخته استارت، تعدادی موانع و تشک پرش تعبیه شده اما همچنان نیازمند امکانات دیگری برای تجهیز این مجموعه هستیم.

وزیر ورزش در پایان نیز با اشاره به فعالیت بهترین بانوان پرش با نیزه کشور در استان یزد، این استان را به دلیل برخورداری از ظرفیتهای بالا در این رشته، مهد پرش‌های کشور خواند و تاکید کرد: اگر یک تخته تشک پرش با نیزه، تعدادی نیزه، سایر لوازم بدنسازی و امکانات مورد نیاز مربیان در استان یزد تامین شود، یکی از بهترین پایگاه‌های دو و میدانی کشور را در این دیار شاهد خواهیم بود.

انتهای پیام



منبع

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)