تقابل یزدانی و تیلور و لو رفتن نام گونه خارجی پرسپولیس

0
(0)


ورزش امروز ایران و جهان با رویدادها و موضوعات مختلفی مرتبط بود که در این گزارش انتخاب شده است.

به گزارش ایسنا، منچسترسیتی و سویا در سوپرکاپ یوفا 2023 به مصاف یکدیگر خواهند رفت که منچسترسیتی و اینترمیلان در حساس ترین دیدار این فصل فوتبال اروپا برای تعیین قهرمانی به مصاف یکدیگر می روند که سیتی با یک گل رودری قهرمان شد. . به این ترتیب منچسترسیتی در سوپر جام یوفا به مصاف سویا خواهد رفت که در فینال لیگ اروپا رم را شکست داد.

شکست سنگین والیبال ایران از اسلوونی

تیم ملی والیبال ایران در آخرین دیدار خود از هفته اول لیگ ملت‌های والیبال با نتیجه ۳ بر صفر مغلوب اسلوونی شد. تیم ملی والیبال ایران از ساعت 7:10 صبح یکشنبه 30 خرداد در چهارمین دیدار خود در لیگ ملت‌های والیبال به مصاف اسلوونی رفت و با نتیجه 3 بر صفر شکست خورد تا در رده دهم بین 16 تیم و هفته اول لیگ برتر قرار گیرد. ، 3 باخت و 4 امتیاز. اسلوونی نیز به برد سوم دست یافت و به رده سوم جدول صعود کرد.

پرسپولیسی ها به دنبال مهاجم مراکشی اتحاد هستند

به گزارش سایت عربستانی، پس از پیوستن کریم بنزما به الاتحاد، پرسپولیس قصد دارد این مهاجم مراکشی را به خدمت بگیرد. کریم بنزما پس از جدایی از رئال مادرید تصمیم گرفت برای پوشیدن پیراهن الاتحاد راهی لیگ عربستان شود. پس از پیوستن بنزما به الاتحاد، عبدالرزاق حمداله مهاجم مراکشی چاره ای جز جدایی از این تیم ندارد. سایت عربستانی MSN با عنوان “مقصد عجیب حمدالله” مدعی شد پرسپولیس به دنبال جذب مهاجم مراکشی است.

دیوید تیلور به حسن یزدانی رسید

رقابت های انتخابی تیم ملی آزاد آمریکا با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد. فینال مسابقات انتخابی تیم کشتی آزاد آمریکا برای حضور در مسابقات جهانی 2023 برگزار شد که مهمترین آن شکست جردن باروز دارنده مدال طلای جهان و المپیک مقابل مارسلر و عدم کسب این عنوان در مسابقات جهانی 2023 بود.

کاپیتان تیم ملی واترپلو ایران برمی گردد؟

کاپیتان تیم ملی واترپلو ایران که مدال برنز بازی های آسیایی 2018 را در کارنامه دارد، به دلیل مشکلاتی از همراهی تیم ملی در بازی های آسیایی هانگژو انصراف داد. به تازگی بیانیه یکی از بازیکنان تیم ملی واترپلو ایران منتشر شده است که اسامی هشت ملی پوش واترپلو ایران را نشان می دهد. در این بیانیه اعلام شد: عرشیا الماسی، حامد ملک خانبانان، پیمان اسدی، سهیل رستمیان، امین کویدل، امیرحسین کیهانی، مهدی یزدان خواه، امیرحسین رهبر به دلیل نداشتن شرایط از تیم ملی در بازی های آسیایی کنار رفتند. با این حال 4 بازیکن تغییر نظر دادند و به تیم ملی اضافه شدند و حضور 4 بازیکن دیگر جای سوال دارد.

تغییرات جدید در هیات مدیره استقلال

سرانجام پس از کش و قوس فراوان جلسه اصلاح اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال برگزار شد. مجمع عمومی باشگاه استقلال با حضور سید محمد پولادگر معاون توسعه ورزش، قربان زاده رئیس سازمان خصوصی سازی و نماینده وزارت اقتصاد و دارایی و مرتضی فلاح مدیرکل خدمات حقوقی سازمان خصوصی سازی برگزار شد. وزارت ورزش با برگزاری این جلسه علیرضا هانی و مهدی حیدرزاده به همراه خجت کریمی به اعضای هیات مدیره باشگاه اضافه شدند.

بی اطلاعی فدراسیون بدنسازی به دستور وزارت ورزش!

فدراسیون بدنسازی بدون توجه به دستور رسمی وزارت ورزش مبنی بر ممنوعیت هرگونه تمرین، ثبت نام 18 جلسه تمرینی را آغاز کرده است! برخلاف دستور کتبی وزارت ورزش و جوانان به رئیس فدراسیون پرورش اندام مبنی بر ممنوعیت برگزاری دوره های آموزشی تا زمان تعیین دوره های سال گذشته، اما مسئولان این فدراسیون بدون وقفه به برگزاری دوره های آموزشی خود ادامه می دهند.

دستورالعمل انضباطی فدراسیون فوتبال در مورد سقف قراردادهای باشگاهی

رئیس فدراسیون فوتبال در نامه ای به سازمان لیگ فوتبال ایران دستورات کمیته انضباطی ناظر بر قرارداد ورزشکاران را برای واگذاری به باشگاه ها ابلاغ کرد. مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال در نامه ای به سازمان لیگ فوتبال ایران از ارسال نامه کمیته انضباطی فدراسیون به باشگاه ها خبر داد.

درویش همچنان مدیرعامل پرسپولیس است

جلسه باشگاه پرسپولیس ظهر امروز در محل این باشگاه برگزار شد. جلسه باشگاه پرسپولیس ظهر امروز (یکشنبه) در سالن باشگاه برگزار شد. در پایان این جلسه مقرر شد پیمان حدادی، حسین حبیری، حسین شهریاری، مجید پوراحمدی و محمد دلبری در هیات مدیره پرسپولیس حضور داشته باشند و رضا درویش به عنوان مدیرعامل ادامه دهد. اما درویش از هیئت مدیره حذف شد.

جوکوویچ جاودانه شد

نواک جوکوویچ با پیروزی 3-0 مقابل کاسپر راد برای سومین بار قهرمان مسابقات آزاد فرانسه شد و تک نفره با بیشترین عناوین گرند اسلم شد. در دیدار فینال مسابقات تنیس رولان گاروس فرانسه، نواک جوکوویچ از صربستان در 3 ست پیاپی مقابل کاسپر رود از نروژ پیروز شد و برای بیست و سومین بار عنوان گرند اسلم را از آن خود کرد تا رکورد تاریخی و پرافتخارترین را از آن خود کند. یک تنیس باز جهان شوید.

وریا غفوری از دنیای فوتبال خداحافظی کرد

واریا غفوری کاپیتان سابق استقلال با انتشار پیامی در فضای مجازی رسما کفش های خود را آویخت و اعلام بازنشستگی کرد. وریا غفوری، مدافع راست سابق استقلال و تیم ملی ایران که نیم فصل بدون تیم بود، تصمیم گرفت در 35 سالگی از فوتبال خداحافظی کند. غفوری سال گذشته به عنوان کاپیتان استقلال موفق به کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر شد. کاپیتان سابق استقلال مدتی است که دوره های مربیگری را آغاز کرده و علاقه مند به حضور در عرصه مربیگری است.

انتهای پیام

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)