تبریزی، ذوب‌آهن را به لیگ قهرمانان فرستاد

0
(0)

تبریزی، ذوب‌آهن را به لیگ قهرمانان فرستاد

مرحله پلی‌آف چمپیونزلیگ؛

تبریزی، ذوب‌آهن را به لیگ قهرمانان فرستاد

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مرحله پلی آف رقابت های فوتبال لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 17 بین تیم های ذوب آهن ایران و آیزاول هند در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار شد که این دیدار در پایان با برتری سه بر یک شاگردان امیر قلعه نویی به پایان رسید. در نیمه اول این دیدار ابتدا مهدی رجب زاده در دقیقه دو از روی نقطه پنالتی ذوب آهن را پیش انداخت و یانسکو بازیکن تیم آیزاول در دقیقه بیستم این گل را پاسخ داد تا نیمه نخست با همین نتیجه به پایان برسد.

در نیمه دوم تیم هندی چشم به ضد حملات دوخته بود و ذوب آهن با حملات پرتعداد سعی در رسیدن به گل داشت اما رو آوردن به بازی مستقیم کار مدافعان هند را راحت کرده بود و آنها برای دقایق طولانی توپ های ارسالی را دفع کرد تا اینکه در دقیقه 83 بالاخره یکی از این ارسال ها را مرتضی تبریزی با ضربه سر به گل برتری تبدیل کرد.

نماینده ایران البته در دقایق پایانی می توانست چند گل دیگر هم به ثمر برساند اما بازیکنان این تیم موقعیت ها را از دست دادند. مهمترین موقعیت را قاسم حدادی فر در موقعیتی تک به تک از دست داد. در ثانیه های پایانی وقت اضافه مرتضی تبریزی موفق شد دومین گل خودش و سومین گل ذوب آهن را بازهم با ضربه سر وارد دروازه حریف کند. تیم فوتبال ذوب آهن با صعود از این مرحله در گروه دوم با الدحیل قطر، الوحده امارات و لوکوتیو ازبکستان همگروه شد.

لینک منبع

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)