بیرانوند: می خواهیم مردم را خوشحال کنیم

0
(0)


دروازه بان تیم ملی ایران می گوید: این دومین بار است که در مرحله حذفی به مصاف ژاپن می رویم. ما در بازی قبلی شکست خوردیم و فردا بازی سختی مقابل آنها داریم.

به گزارش ایسنا، تیم های ملی ایران و ژاپن فردا (شنبه) در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت های آسیا به مصاف یکدیگر خواهند رفت. علیرضا بیرانوند دروازه بان تیم ملی در نشست خبری پیش از این دیدار گفت: خوشحالم که رسانه های زیادی از کشورهای مختلف اینجا حضور دارند که نشان از عظمت بازی فردا دارد. همانطور که آقای قلانوی گفتند بازی می توانست در فینال باشد و حیف است یکی از این دو تیم حذف شود. ژاپن نشان داده که پیشرفت کرده و بازیکنان بزرگی دارد که در تمام تیم های مطرح دنیا بازی می کنند.

وی افزود: ما برای موفقیت به اینجا آمده ایم و می خواهیم اتفاق مهمی برای مردممان رقم بزنیم. برای دومین بار در حذفی مستقیم به ژاپن می رویم. در بازی قبلی شکست خوردیم و فردا بازی سختی مقابل آنها داریم. زمان کمی برای ریکاوری داشتیم و به 72 ساعت قانونی نرسیدیم اما با کادر فنی و پزشکی خوبی که در اختیار داریم به خوبی ریکاوری کرده ایم و آماده بازی فردا هستیم. فردا دعای 80، 90 میلیون ایرانی پشت سرمان است و می خواهیم کاری کنیم که دل مردم شاد شود.

ادامه دارد…

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)