بیانیه شورای عالی قرآن و عترت شهرداری تهران در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی

0
(0)

به گزارش ایسنا، در متن این بیانیه آمده است:

«بسم الله قاسم الجباریین مبیر ستمگران».

و خداوند کسانی را که او را یاری می‌کنند یاری می‌کند، که خداوند مقتدر و محبوب است».

«و چرا در راه خدا و ستمدیدگان مردان و زنان و فرزندان کسانی که می‌گویند: پروردگارا ما را ستمگران مردم از این سرزمین بیرون کن و از مال خود قرار ده، در راه خدا نمی‌جنگی». ولیه و وجعل لنا من لادونکا نصیرا» (نساء، 75)

رژیم غاصب، کودک کش و جنایتکار صهیونیستی از تأسیسات منحوس خود تا به امروز پیوسته مرتکب جنایت، قتل، غارت، اشغال و اخراج فلسطینیان از سرزمین خود و انتقال غیرقانونی و غیرقانونی شهرک نشینان اشغالگر به سرزمین های اشغالی شده است. اکنون در سایه هدایت های حکیمانه و رهنمودهای هوشمندانه مقام معظم رهبری فصل جدیدی در نبرد حق و باطل آغاز شده و نابودی باطل نزدیکتر است. (و فرمود: «الحق و ضحاق الباطیل إِنَ الْباطلَ کن ضحوقه» (اسراء، 81) و زمان دوری نیست که این غده سرطانی به یاری خدای متعال و خداوند متعال از چهره روزگار محو شود. مقاومت شجاعانه ملت مظلوم فلسطین.

شورای عالی قرآن و عترت شهرداری تهران با تایید رهبر معظم انقلاب امام خامنه ای ضمن حمایت از مبارزات ملت مظلوم فلسطین، کشتار کودکان، زنان و غیرنظامیان مردم مظلوم غزه را محکوم کرد. و بمباران بیمارستان المعمدانی توسط رژیم کودک کش و ستمگر صهیونیستی از همه عدالتخواهان و ظالمان جهان اسلام به ویژه مسلمانان و کشورهای منطقه می خواهد که با همدلی، وحدت و التزام به حبله تلاش کنند تا خشک شود. ریشه های این غده سرطانی را در منطقه خاورمیانه ریشه کن کنیم و مردم بی خانمان فلسطین را به دست حامیان صهیونیست آزاد کنیم.

شورای عالی قرآن و عترت شهرداری تهران به نمایندگی از دارالقرآن مناطق 22 گانه شهرداری تهران و کانون های قرآن و عترت و خانه های قرآن شهری. ضمن دعوت از همه مجموعه های قرآن و عترت مردم به وحدت و همبستگی از عموم مردم می خواهد خشم و نفرت خود را از شیطان بزرگ ابراز کنند و دولت های استکباری همه مجاهدان در راه خدا را اعلام و حمایت کنند. زندگی و پول با شرکت پرشور در گردهمایی هایی که به همین منظور برگزار می شود.

همچنین از سازمان های حقوق بشری می خواهد که کشتار وحشیانه رژیم صهیونیستی در غزه را محکوم کنند و ضمن به رسمیت شناختن حق ملت فلسطین در مقاومت در برابر اشغالگری و همچنین حق تعیین سرنوشت، نقض فاحش حقوق بشردوستانه و نقض کلیه قوانین و مقررات جنگ و ارتکاب جنایات جنگی گسترده و سازمان یافته توسط حامیان رژیم صهیونیستی را محکوم می کند.

به امید تحقق وعده الهی در قرآن کریم مبنی بر حمایت و یاری یاوران دین و رزمندگان اسلام به رهبری و امامت مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) .

انتهای پیام



منبع

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)