بیانیه ارتش به مناسبت سالگرد عملیات آزادسازی سوسنگرد

0
(0)

به گزارش ایسنا، متن این بیانیه به شرح زیر است:

به نام خدا
حماسه آزادسازی سوسنگرد یکی از عنایات حق تعالی به رزمندگان اسلام و نمونه بارز «ویانسورک الله نصره عزیزه» بود که پس از فرمان تاریخی امام خمینی (ره) بود که «سوسنگرد باید باشد». از فردا آزاد می شود» به رهبری حضرت آیت الله خامنه ای. معلوم شد

حماسه غرور آفرین آزادسازی سوسنگرد که بر پایه مقاومت، ایثار و از خود گذشتگی رزمندگان اسلام و همدلی و مشارکت مردم و غیورمردان نیروهای مسلح از جمله بلند پروازان استوار است. خلبانان نیروی هوایی، رادارها و موشک های پدافند هوایی، خلبانان دلیر هوانیروز و همراهی و همدلی پاسداران غیور استان خوزستان و نقش بی بدیل لشکر 92 زرهی خوزستان در 5 آبان ماه انجام شد. سال 59 نقش اساسی در ادامه جنگ داشت و نقطه عطفی در 8 سال دفاع مقدس است.

نمایشنامه پردازی رزمندگان اسلام در شکستن محاصره سوسنگرد، سرنوشت نبردهای بعدی این منطقه را تغییر داد، زیرا تصرف سوسنگرد، اشغال خوزستان بود و اگر دشمن موفق به اشغال سوسنگرد می شد، شهر اهواز در معرض جدی قرار می گرفت. اما پس از شکست محاصره سوسنگرد، ارتش بعث حالت «دفاعی» را در پیش گرفت و شروع به ایجاد مواضع دفاعی قوی کرد.

روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران هشتمین سالگرد دفاع مقدس و سالروز عملیات آزادسازی سوسنگرد و تجدید میثاق با فرمانده معظم کل قوا حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) را اعلام می دارد. کارکنان ارتش همیشه درس های دفاع مقدس را سرلوحه کار خود قرار می دهند و در صورت خطای دشمنان درسی فراموش نشدنی به آنها می دهند.

انتهای پیام

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)