به سمت سرپرست دفتر استانداری غرب مازندران منصوب شد

0
(0)


در حکمی از سوی استانداری غرب مازندران که از سوی سید محمود حسینی پور صادر شده، آمده است: نظر به تعهد، تجارب و تجارب ارزنده جنابعالی به موجب این حکم به عنوان مسئول استانداری غرب مازندران در مرکز نوشهر منصوب می شوید.

در بخشی از این تعریف آمده است؛ امید است با اتکال به خداوند متعال و اطاعت کامل از قوانین و مقررات و استفاده از توان علمی و عملی و بکارگیری تمامی توانمندی های خویش، با رعایت قانون، عدالت و اخلاق و با رهنمودهای رهبری فرزانه موفق و موید باشید. در این قلعه و شما پیروز خواهید شد.

همچنین استاندار مازندران از زحمات یک ساله مظاهر طرهان به عنوان کارمند سابق دفتر استانداری غرب مازندران قدردانی کرد.

جهانشیر الهی دارای مدرک کارشناسی ارشد علوم سیاسی و استاد دانشگاه های شهرستان های نوشهر، چالوس و نور است.

دفتر استانداری مازندران از اول دی ماه سال گذشته پس از مدیریت مازندران با هدف دسترسی آسان مردم غرب استان به مدیران ارشد مرکز مازندران در شهرک گردشگری نوشهر راه اندازی شد.

خطرات جاده ها، طولانی شدن رسیدگی به درخواست های اداری و عدم دسترسی آسان به مدیران استانی از دغدغه ها و آرزوهای دست نیافتنی غرب مازندران بود که با تشکیل سیزدهمین دولت جهادی و راه اندازی این دفتر کار موثری است. گامی در جهت جلوگیری از تمرکززدایی و توزیع عادلانه خدمات در این منطقه غرب مازندران لغو شد.

از بدو تاسیس این دفتر تا کنون حدود 10 هزار نفر از اقشار مختلف این منطقه در روزهای سه شنبه هر هفته با نمایندگان استانی، مدیران و دستیاران استان مازندران دیدار می کنند. مشکلات خود را حل کرده اند.

شهرستان های نور، نوشهر، چالوس، کلاردشت، عباس آباد، تنکابن و رامسر با 21 شهرستان، 1150 روستا و حداقل یک میلیون نفر جمعیت در غرب مازندران قرار دارند.

انتهای پیام

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)