بهترین مهاجمان کناری برای فصل 2022-2023 فوتبال اروپا

0
(0)


فوق ستاره فرانسوی در رده بندی برترین مهاجمان بال قرار گرفت.

به گزارش ایسنا، فصل گذشته بهترین مهاجمان کناری فوتبال اروپا کدام بازیکنان بودند؟ در این قسمت به سراغ این پست در فوتبال می رویم و بهترین ها را می شناسیم.

10. نیمار/پاری سن ژرمن

او 31 سال سن دارد و قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را که مدت ها دنبال آن بوده است، کسب نکرده است، اما همچنان یکی از پرکارترین بازیکنان جهان است. نیمار فصل گذشته در 29 بازی در تمامی رقابت ها 18 گل به ثمر رساند و 16 پاس گل داد. شامل پنج پاس به کیلیان امباپه و سه پاس به لیونل مسی.

9. کریستوفر نکونکو/لایپزیگ

نکونکو 25 سال سن دارد و 10 بار برای تیم ملی فرانسه بازی کرده است، پیش از اینکه تابستان راهی چلسی شود. چلسی مبلغ این انتقال را اعلام نکرد اما گزارش ها حاکی از آن است که او با 53 میلیون پوند راهی این تیم شده است. فصل گذشته کریستوفر انکونکو به همراه نیکلاس ولکروگ مهاجم وردربرمن با زدن 16 گل به عنوان بهترین گلزنان این فصل بوندسلیگا انتخاب شدند. انکونکو فصل گذشته در 36 بازی برای لایپزیگ در تمامی رقابت ها 23 گل به ثمر رساند و 9 پاس گل داد.

8. لائوتارو مارتینز/اینتر

لائوتارو مارتینز ستاره تیمش در بازی برگشت اینتر مقابل میلان بود و موفق شد تنها گل بازی را به ثمر برساند تا اینتر با اقتدار راهی فینال لیگ قهرمانان اروپا شود. مارتینز علاوه بر کمک به اینتر برای رسیدن به فینال لیگ قهرمانان و مقام سوم لیگ، نقش بی نظیری برای آرژانتین در جام جهانی داشت.

7. رافائل لیائو/میلان

او فصل پر گل خود را با 15 گل و 8 پاس گل در سری آ به پایان رساند. عملکرد باورنکردنی او مقابل ناپولی یکی از نکات جالب فصل بود. لیائو همچنین در جام جهانی برای تیم ملی پرتغال بازی کرد.

6. مارکوس راشفورد/منچستریونایتد

مهاجم انگلیسی پس از ورود اریک تناخ در تابستان گذشته اعتماد به نفس خود را افزایش داد و یکی از بهترین مهاجمان فصل گذشته لیگ برتر بود. این ملی پوش انگلیسی 56 بازی انجام داد که 46 بازی در ترکیب اصلی تیمش بود. این مهاجم هم در لیگ برتر و هم در لیگ اروپا 30 گل زده و 9 پاس گل داده است. این عملکرد خوب باعث شد تا مدیران یونایتد تصمیم بگیرند دستمزد او را برای فصل جدید افزایش دهند.

5. آنتوان گریزمان/اتلتیکو مادرید

گریزمان در سیزدهمین فصل حضور خود در سطح باشگاهی و دومین فصل پس از ترک بارسلونا، به بازیکنی خلاق تبدیل شد و در عین حال توانایی گلزنی خود را بهبود بخشید.

4. محمد صلاح/لیورپول

لیورپول فصل ناامیدکننده‌ای را پشت سر گذاشت و در لیگ برتر پنجم شد و در لیگ قهرمانان اروپا از دست داد، اما صلاح همچنان 30 گل در تمام رقابت‌ها به ثمر رساند، از جمله 19 گل در لیگ. او اکنون در هر یک از سه فصل گذشته 30 گل به ثمر رسانده است. این یک رکورد فوق العاده برای بازیکن مصری است. صلاح اولین کسی بود که اعتراف کرد که لیورپول فصل گذشته به اندازه کافی خوب نبود و از دست دادن لیگ قهرمانان برای یکی از بهترین بازیکنان جهان دشوار بود. یک سال پیش او قرارداد بلندمدت جدیدی امضا کرد.

3. لیونل مسی/پاری سن ژرمن

تا زمانی که مسی بتواند راه برود و بدود، باید در لیست بهترین ها باشد. علاوه بر این، او سرانجام به رویای خود یعنی قهرمانی در جام جهانی برای آرژانتین رسید و اساساً او را در همان لیگ دیگو مارادونا در ذهن بسیاری از هواداران فوتبال قرار داد. مسی 36 ساله در ماه ژوئن پاری سن ژرمن را ترک کرد و به اینتر میامی پیوست.

2. وینیسیوس/رئال مادرید

او مهمترین بازیکن رئال مادرید و هیجان انگیزترین فوتبالیست لالیگا است. فصل گذشته، وینیسیوس 23 گل باشگاهی در تمامی رقابت ها به ثمر رساند و بیشترین پاس گل را از زمان گریزمان ارائه کرد. او در مورد نژادپرستی موضع گرفت و فصل گذشته چهره آن بود.

1. کیلیان امباپه/پاری سن ژرمن

از کجا می خواهید شروع کنید؟ در زمین بازی؟ او در تمامی رقابت ها 54 گل به ثمر رساند. هت تریک در فینال جام جهانی و کسب عنوان بهترین گلزن رقابت ها، پنجمین گلزن متوالی لیگ 1، یک قهرمانی دیگر در لیگ 1. چه چیز دیگری از یک مهاجم در یک فصل می خواهید؟

انتهای پیام

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)