برنامه سفر رئیس جمهور به چهارمحال و بختیاری به طور دقیق اطلاع رسانی شود

0
(0)

گلمعلی حیدری 31 آبان ماه در نشست خبرنگاران چهارمحال و بختیاری با اشاره به سفر رئیس جمهور به استان در اواخر هفته جاری اظهار داشت: رسانه ها و خبرگزاری ها باید با شناخت رسانه ها تهدید دشمنان را به فرصت تبدیل کنند. سواد

وی افزود: چهارمحال و بختیاری هشتمین مقصد دور دوم سفرهای رئیس جمهور به استان هاست و این سفر در حالی انجام می شود که دومین سفر بر اساس رتبه 23 استان در حدود خرداد یا تیرماه سال آینده باید انجام شود. دور اول سفرها

وی اقدامات انجام شده را از جمله محاسن و برکات سفر دوم رئیس جمهور از جمله حضور وزرا در شهرستان ها و تاثیر بازدید از محل در رفع مشکلات و ایجاد وفاق و همدلی بین مردم و مسئولان دانست. به حومه شهر.

حیدری همچنین به پیگیری برخی مسائل و مشکلات در اجرای پروژه های اولویت دار استان در فاصله سفر اول تا تشکیل سفر دوم با حضور رئیس جمهور اشاره کرد و تصریح کرد: لازم است برنامه های سفر به صورت دقیق اطلاع رسانی شود. روش و استفاده از روش‌های نوین، تا در جریان تحولات عمومی قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه رئیس جمهور در این سفر دیدار مردمی با مردم چهارمحال و بختیاری خواهد داشت، گفت: مردم این استان همواره در صحنه های مختلف حضور پررنگی داشته اند و بی شک با استقبال آنان این سفر انجام خواهد شد. صحنه ای تأثیرگذار برای تأمل در عرصه ملی و شخصیت های بین المللی.

حیدری با بیان اینکه امیدواریم سفر دوم اعضای هیئت دولت به استان به بهترین نحو برای مردم انجام شود، گفت: جلسه ای با مصوبات ویژه استان در نهاد ریاست جمهوری برگزار می شود و نتایج این جلسه اعلام می شود. بعدا اعلام کرد

استاندار چهارمحال و بختیاری جذب 9 حمتی در سال 1401 را کاری جمعی و جهادی و سفر دوم ریاست جمهوری را امری مهم برای رفع خلاءهای استان دانست.

وی با اشاره به محدودیت فصل کاری در استان افزود: حمایت از پروژه های نیمه تمام و پیمانکاران پروژه در سطح استان در سفر مورد توجه قرار گیرد.

استاندار با اشاره به اطلاعات مرکز آمار ایران گفت: استان چهارمحال و بختیاری بر اساس ارقام منعکس شده با رشد هشت واحدی نرخ بیکاری و افزایش 200 درصدی صادرات غیرنفتی مواجه بوده است.

وی ارزش زیرساخت های فرهنگی دور دوم سفر ریاست جمهوری را بالاترین میزان در بین استان ها پیش بینی کرد و در این زمینه ابراز امیدواری کرد.

حیدری با تاکید بر اطلاع رسانی صادقانه، توجه ویژه به پروژه هایی که موجب تحول کشور در روستاها می شود از جمله پروژه راه آهن را مهم می داند.

استاندار چهار محال و بختیاری در حاشیه سفر ریاست جمهوری از گسترش زنجیره ارزش، توجه به زیرساخت ها و تجربه موفق استان از جمله شهرستان بادام خبر داد.

انتهای پیام

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)