بررسی ایجاد حوزه علمیه شاهد و ایثارگر در خراسان رضوی

0
(0)

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام دکتر هاشم صابریان هدف از برگزاری این نشست را بررسی وضعیت تحصیلی طلاب شهید و ایثارگره و ردیابی احیای حوزه علمیه شهید و ایثارگر خراسان رضوی و ضمن تشکر از زحمات وی گفت: نگاه راهبردی حضرت امام (ره) چندان مورد توجه قرار نگرفته است و باید از ظرفیت دانش آموزان شهید و ایثارگر در امور فرهنگی و تربیتی استفاده کنیم.

دکتر صابریان افزود: برنامه معاونت آموزشی، پژوهشی و نوآوری بنیاد شاهد و ایثارگر، ایجاد حوزه علمیه استاندارد تجلیل از ایثارگران سراسر کشور در استان خراسان رضوی است که تعداد قابل توجهی از حوزه های علمیه را در خود جای داده است. دانش آموزان شهید و ایثارگر .

حجت الاسلام والمسلمین علی خیاط استاندار خراسان رضوی ضمن خرسندی از برگزاری این دیدار گفت: حوزه علمیه خراسان رضوی آمادگی کامل برای حمایت از طلاب ایثارگر و احیای حوزه علمیه شهید را دارد و آن را به عنوان خود می داند. تعهد خود به استفاده صحیح از سرمایه های اجتماعی جمهوری اسلامی ایران.

حجت الاسلام والمسلمین حسن زاده نامقی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خراسان رضوی و جمعی از کارکنان حوزه علمیه و بنیاد شهید نیز به بیان دیدگاه ها و دیدگاه های خود در خصوص مسائل مربوط به طلاب شهید پرداختند. و احیای حوزه علمیه شهید.

انتهای پیام



منبع

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)