باید ادامه دهنده راه انقلاب و شهدا باشیم

0
(0)

مدیر عامل سازمان بیمه سلامت؛موهبتی

به گزارش خبرگزاری مهر، همزمان با ایام دهه فجر انقلاب شکوهمند اسلامی مراسمی با حضور رییس هیات مدیره و مدیر عامل ،مدیران و پرسنل سازمان بیمه سلامت ایران به منظور تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل و شهدای انقلاب اسلامی برگزار شد.

طاهر موهبتی مدیر عامل سازمان بیمه سلامت ایران در مراسمی که به مناسبت دهه فجر برگزار شد، گفت: ماه بهمن در کشور ما یادآور روزهایی است که حق بر باطل پیروز شد و انقلاب شکوهمند اسلامی با رهبری امام خمینی (ره) به تحقق پیوست. انقلابی که امروز ۴۰ سالگی آن را جشن می‌گیریم به راحتی به دست نیامد و مردم کشورمان در صحنه‌های مختلف با از خودگذشتگی ثابت کردند که برای رسیدن به هدفشان حتی از ریختن خونشان نیز ترسی ندارند.

وی ادامه داد: همبستگی و یکپارچگی مردم باعث شد که کشور به جایگاهی در جهان دست یابد که هنوز از انقلاب اسلامی ایران به عنوان یکی از بزرگترین انقلاب‌های تاریخ یاد می‌شود. خوشبختانه امروز نیز این همبستگی وجود دارد و ما باید با اقدامات خود اهداف انقلاب و راه شهدا را دنبال کنیم.

موهبتی تاکید کرد: امیدواریم فلسفه وجودی انقلاب اسلامی یعنی تحقق و تجسم استقلال ، آزادی و جمهوری اسلامی را در سازمان بیمه سلامت ایران همانند گذشته شاهد باشیم و با اقدامات به موقع که با نیت‌های خیر و با هدف کمک به همه ملت ایران به خصوص نیازمندان که از اهداف برجسته انقلاب است ، خدمت رسان اثربخشی در شان و جایگاه این مردم باشیم.

این مقام مسئول در پایان با بیان اینکه رعایت شئونات اداری، کاری و اجتماعی فلسفه وجودی انقلاب است، گفت: حضرت امام خمینی(ره) بارها در تبیین رویکرد انقلاب اسلامی بر این موارد تاکید کردند و ما باید به آن جامعه عمل بپوشانیم و شکر گذار باشیم که علی‌رغم مشکلاتی که کشور با آن روبرو بوده، این انقلاب شکوهمند با حضور و اراده مردم حفظ شده و به راه خود جهت رسیدن به اهداف عالی پیش میرود.

لینک اصلی خبر

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)