بانک سرمایه پلی‌آف را هم با پیروزی آغاز کرد

0
(0)

بانک سرمایه پلی‌آف را هم با پیروزی آغاز کرد

لیگ برتر والیبال؛

بانک سرمایه پلی‌آف را هم با پیروزی آغاز کرد

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، دور رفت مرحله نخست پلی آف سی و یکمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های مردان ایران جام شهید «محسن حججی» امروز (چهارشنبه) با چهار دیدار در شهرهای تهران (دو دیدار)، ورامین و تبریز پیگیری می شود. تیم های بانک سرمایه و هاوش گنبد در دومین مسابقه شهر تهران در دور رفت مرحله نخست پلی آف به مصاف یکدیگر رفتند که شاگردان مصطفی کارخانه سرمربی تیم بانک سرمایه در سه ست متوالی و با امتیازهای 25 بر 20، 25 بر 18 و 25 بر 14 به پیروزی رسیدند.

بانک سرمایه که در دور مقدماتی 19 برد و 57 امتیاز به دست آورد و به عنوان صدرنشین دور مقدماتی راهی مرحله پلی آف شد، در دیدار با هاوش گنبد به بیستمین برد خود در این رقابت ها دست یافت. گنبدی ها نیز هفدهمین ناکامی خود را در لیگ برتر امسال تجربه کردند. علیرضا قریب، مهدی نویدی و سعید درخشنده به ترتیب به عنوان داور اول، داور دوم و ناظر، قضاوت و نظارت بر این مسابقه را عهده دار بودند. این مسابقه 70 دقیقه طول کشید و 200 تماشاگر در خانه والیبال تهران داشت.

بانک سرمایه این مسابقه را با ترکیب عادل غلامی، شهرام محمودی، مجتبی میرزاجانپور، محمد موسوی، ژیگالدو و فرهاد قائمی شروع کرد. عبدالحمید چوگان، کمال قریشی، بنیامین ایگدری، متین تکاور، جمال الدین کنعانی پور و ولی نور محمدی بازیکنان شروع کننده تیم هاوش گنبد در این مسابقه بودند. در پایان این دیدار به قید قرعه از چهار بازیکن تیم بانک سرمایه و هاوش گنبد تست دوپینگ گرفتند که قرعه به نام فرهاد قائمی و رضا قرا در تیم بانک سرمایه و سبحان حمزه و فاروق کوک جلی دو بازیکن هاوش گنبد در این آزمایش افتاد. در نخستین مسابقه امروز نیز سایپا تهران در خانه والیبال میزبان خاتم اردکان بود و سه بر صفر مغلوب این تیم شد.

لینک منبع

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)