بازگشایی سیستم یکپارچه خودرو برای 3 درصد بقیه فاز دوم در شهریور ماه

0
(0)



به گزارش ایسنا، برخی رسانه ها از آغاز فاز سوم فروش یکپارچه خودرو و حتی اسامی خودروهایی که قرار است منتشر شود صحبت می کنند.

در همین رابطه مهدی تقدسی، مدیر سامانه تخصیص یکپارچه خودرو در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: همانطور که قبلا اعلام کرده بودیم، سایت سامانه یکپارچه برای آن دسته از متقاضیان (سه درصد) مرحله دوم فروش خودرو است که دارای برای خودروهای CKD خودروسازان خصوصی اعمال می شود، اما با در نظر گرفتن محدودیت های ایجاد شده و ظرفیت استفاده نشده خودروسازان، تخصیص انجام نشد، باز خواهد شد با حفظ اولویت می توانند خودروی جدید و جایگزین را انتخاب کنند.

وی افزود: هنوز مشخص نیست چه خودروهایی عرضه می شود; با توجه به اینکه سایت بر اساس ظرفیت موجود برای تعدادی از محصولات در سال جاری و همچنین در سال 1403 به روی این افراد بازگشایی خواهد شد، خودروسازان تا آن زمان (شهریور) اعلام کرده اند که چه محصولاتی را ارائه خواهند کرد، بنابراین داوطلبان می توانند نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند. درخواست؛ بنابراین اسامی منتشر شده از خودروها فعلا تایید نشده است.

پس از تعیین تکلیف ثبت نام از متقاضیان باقی مانده از مرحله دوم، مرحله سوم را برنامه ریزی می کنیم

تقدسی تاکید کرد: این بازگشایی در راستای اتمام مرحله دوم فروش تلفیقی خودرو بوده و ربطی به مرحله سوم ندارد. پس از تعیین تکلیف در این مرحله که قطعا شهریور ماه خواهد بود اما هنوز تاریخ دقیق آن مشخص نیست. اطلاعیه هایی در این زمینه قبل از بازگشایی سایت انجام خواهد شد. پس از مشخص شدن تکلیف این مرحله و پایان مرحله دوم فروش یکپارچه خودرو، برنامه ریزی مرحله سوم آغاز خواهد شد.

انتهای پیام

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)