بازدید حضوری از سازمان برنامه – بودجه و خزانه داری کل کشور

0
(0)

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل دیوان محاسبات کشور، سید احمدرضا دستغیب در این بازدید که به منظور نظارت بر اجرای بودجه انجام شد، از طریق بررسی منابع و مصارف، علاوه بر مشاهده مستقیم عملکرد و توجه ویژه به مشکلات گیرندگان نظام مالیه عمومی و تصمیم گیران اقتصادی بر لزوم رفع مشکلات مربوط به تامین منابع عمومی به دولت و پرداخت های اجتناب ناپذیر به دستگاه های اجرایی تاکید کرده اند.

این اقدام دیوان محاسبات کشور در راستای تحقق اهدافی از جمله نظارت مستقیم و به موقع، پیش بینی، افشا و صیانت از رشادت های مدیران و کارگزاران نظام جمهوری اسلامی ایران انجام شد.

تمامی مدیران کل دیوان محاسبات استان ها نیز با دستور مدیرکل این مرجع نظارتی در تامین منابع عمومی مربوط به پرداخت های عمرانی پایان سال برای تحقق اهداف ساختار بودجه مشارکت داشتند.

در این بازدیدها اولین گام اجرایی اصلاح ساختار بودجه مطابق منویات مقام معظم رهبری با پیشنهاد سازوکار اجرایی تخصیص اعتبارات و عملیات مالی مرتبط با فاکتورینگ برای تامین منابع مورد نیاز استان خوزستان و ایلام مطابق با منویات مقام معظم رهبری انجام شد. با اجرای بند م تبصره 2 قانون بودجه به وزارت اقتصاد و املاک پیشنهاد می شود.

انتهای پیام

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)