ایشاگی: تعطیلی دو روزه کارکنان دولت به سایر اقشار تعمیم یابد

0
(0)

به گزارش ایسنا، سلمان اسحقی نماینده مردم قنات و عضو کمیته بهداشت و درمان شورای اسلامی در جلسه صبح روز دوشنبه 9 بهمن 1402 در جریان رسیدگی به درخواست اولویت رسیدگی به این لایحه تا پایان سال اصلاح ماده ۸۷ قانون مدیریت خدمات کشوری در تبصره‌ای با استناد به اصول. قانون اساسی تاکید می کند: ما از ایجاد انگیزه برای کارکنان گران قیمت کشور و خدمت به مردم بسیار خرسندیم، اما اصل ما این است که این ظرفیت باید عادلانه بین مردم اعم از جوامع کارگری، کشاورزان، پرورش دهندگان و رانندگان توزیع شود.

وی گفت: اگر امروز صحبت از موضوع روزهای تعطیل در تعطیلات رسمی کارمندان است، چگونه می خواهیم به کارگران، کشاورزان و دامدارانی که تعطیلی ندارند و با وضعیت اقتصادی و معیشتی بسیار بدی مواجه هستند، غرامت جبران کنیم؟ ما باید مشوق های کارکنان را گسترش دهیم.

این نماینده مجلس همچنین در تذکری دیگر با بیان اینکه “نظارت سه شنبه مجلس یک کار دائمی است” بر لزوم ایمن سازی و تکمیل زیرساخت های ملی مسکن تاکید کرد و اظهار داشت: اگر اولویت امروز مجلس نظارت باشد، مردم از مزایای مصوبات مجلس بهره مند می شوند. مجلس بیش از گذشته؛ یکی از کارهای خوب مجلس یازدهم بحث مسکن ملی بود. اراده دولت سیزدهم باعث شد این اتفاق فرخنده برای مردم محقق شود اما امروز شاهد یک سری ناهماهنگی ها هستیم که باعث شده مردم نتوانند از این قانون به درستی بهره مند شوند.

انتهای پیام

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)