ایسنا میزبان علاقه مندان به هوش مصنوعی است

0
(0)



به گزارش ایسنا، معاونت آموزشی، پژوهشی و فناوری خبرگزاری دانش آموزی ایران که اخیرا موضوع استفاده از هوش مصنوعی در رسانه ها را به عنوان وظیفه ای ویژه در فعالیت های خود قرار داده بود، این سلسله سمینارها را با دعوت از همه علاقمندان برگزار کرد. علاقه مند به هوش مصنوعی به ویژه رسانه و ارتباطات و … هدف ایجاد ارتباط بیشتر و بهتر بین فعالان هوش مصنوعی و به ویژه ارتباط آنها با اهالی رسانه است.

در «آی لینک 1» که به موضوع «یادگیری ماشینی در علوم رسانه و ارتباطات» اختصاص دارد، فریوار زرونده (مدیر بخش تجارت الکترونیک شرکت ایرانسل و موسس شرکت صادرات فناوری توسعه پارس) به عنوان ویژه حضور خواهد داشت. مهمان. وی فارغ التحصیل اقتصاد، محقق و مدرس علوم داده (از سال 2015) و پژوهشگر یادگیری ماشین و هوش مصنوعی در دانشگاه استنفورد آمریکا است، در حالی که به منابع و انواع داده ها در صنعت رسانه نگاه می کند، تا تکنیک های جمع آوری و پردازش پیش داده را بررسی کند. ، تجسم و تجزیه و تحلیل داده ها، پاکسازی و تبدیل داده ها و غیره، و توضیح می دهد که یادگیری ماشین چیست و چگونه کار می کند.

در اولین جلسه از سلسله سمینارهای «آی لینک» که روز پنجشنبه (25 آبان 1402) از ساعت 14 الی 16 در خبرگزاری ایسنا (واقع در خیابان الغبانال، خیابان وحید نظری جنوبی، 25 جنوبی) برگزار می شود. . فلسطین)، ضمن مشاهده اخبار دنیای هوش مصنوعی، یک سخنرانی و بحث در مورد یادگیری ماشینی در علوم رسانه و ارتباطات، شرکت کنندگان در جلسه می توانند خود و فعالیت های خود را معرفی کنند تا در مورد هوش مصنوعی و جامعه فعالان رسانه ای بیشتر بدانند.

این کارگاه برای افرادی مناسب است که می‌خواهند فناوری‌های یادگیری ماشینی و علوم مرتبط با هوش مصنوعی را به زبان علمی بیاموزند. در «آی لینک 1» با کسب این دانش مهم ترین مسیرها و مراحل یادگیری برای ورود به بازار کار به مخاطبان ارائه می شود.

این سمینار پیش نیاز خاصی ندارد و دانش اولیه علوم کامپیوتر و اصطلاحات آماری برای آن کافی است.

ظرفیت اولین جلسه «آی لینک» 30 نفر است و علاقه مندان می توانند برای شرکت در این رویداد رایگان به صفحه هوش مصنوعی ایسنا به نشانی ai.isna.ir مراجعه کنند. اما علاقه مندان می توانند این نشست را به صورت آنلاین از تلویزیون ایسنا (در صفحه اصلی خبرگزاری ایسنا مشاهده کنید) دنبال کنند.

همچنین می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با شماره تلفن های 61972420 یا 61972440 (021) تماس بگیرید.

انتهای پیام

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)