ایران – انگلیس; آیا دومین قتل غول پیکر در راه است؟

0
(0)


تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران پس از شکست برزیل در دیداری سخت دیگر باید به مصاف تیم ملی انگلیس برود.

به گزارش ایسنا، تیم ملی فوتبال جوانان ایران در دومین دیدار گروهی جام جهانی زیر 17 سال اندونزی که از ساعت 15:30 فردا در ورزشگاه ملی جاکارتا آغاز می شود به مصاف تیم ملی انگلیس می رود.

این تیم با هدایت حسین عبدی در آخرین بازی مقابل برزیل به برتری باورنکردنی دست یافت. ایران نیمه اول را با نتیجه دو بر صفر واگذار کرد. در نیمه اول رایان (دقیقه 28) و ابوالفضل زمانی (1+45، گل به خودی) برای برزیل گلزنی کردند.

در نیمه دوم ایران تا 45 دقیقه ابتدایی تیمی بسیار متفاوت نشان داد و سه گل به ثمر رساند تا قهرمان جهان را شوکه کند. یعقوب باراژ (54)، کسری طاهری (69) و اسماعیل کولی زاده (73) برای این قرارداد امضا کردند.

  • اخبار مرتبط

فیلم/گل های بازی ایران 3 – برزیل 2

عبدی: قبل از بازی با انگلیس نمی خوابم/ می نویسم این تیم به المپیک می رود

برتری ایران مقابل برزیل واکنش های بسیاری را برانگیخته است که عجیب ترین آن به سایت رسمی فیفا اختصاص دارد: «روز شنبه، ایران یکی از خارق العاده ترین کامبک های تاریخ جام جهانی فوتبال زیر 17 سال را ثبت کرد و در اولین دوره جام جهانی فوتبال نیمه دوم مقابل برزیل 2-0 عقب بود، من آن تیم را در یک شب دراماتیک در جاکارتا شکست دادم.

ایران - انگلیس;  آیا دومین قتل غول پیکر در راه است؟

72 ساعت پس از به یاد ماندنی ترین بازی تاریخ فوتبال ایران، جوانان باید به مصاف حریف سرسخت دیگری بروند: انگلیس. این تیم به رهبری بازیکن سابق آرسنال، گرگ لینکلن، شروع قدرتمندی داشت.

انگلیس پیش از دیدار ایران و برزیل با نتیجه 10 بر صفر تیم نیوکالدونیا را شکست داد و با تفاضل گل بیشتر نسبت به ایران در رده اول گروه C قرار گرفت.

اگرچه نیوکالدونیا را نمی توان تیم قدرتمندی دانست و این نتیجه نشان می دهد که آنها تیم ضعیفی هستند، اما 19 شوت انگلیس به سمت دروازه از 39 شوت، توضیح می دهد که فردا حریف ایران کدام تیم خواهد بود. در این دیدار جاستین اوکه اوباودو تنها بازیکنی بود که دو گل به ثمر رساند و بقیه بازیکنان هر کدام یک گل به ثمر رساندند.

این اولین تقابل تاریخ فوتبال ایران و انگلیس در این رده است. ایران پیش از این در جام جهانی نوجوانان با تیم های بزرگی مانند اسپانیا، آرژانتین، مکزیک و کلمبیا بازی کرده است اما سابقه بازی با انگلیس را ندارد.

تیم ملی ایران با هدایت حسین عبدی در تلاش است تا در پنجمین تلاش جام جهانی بهترین نتیجه را کسب کند. بهترین نتیجه به دست آمده در سال 2017 را تیمی با هدایت عباس چمنیان به دست آورد که به مرحله یک چهارم نهایی رسید و با نتیجه 3 بر یک مقابل اسپانیا شکست خورد.

انتهای پیام

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)