اولویت فیش عمره و حج چگونه استعلام شود؟

0
(0)

به گزارش ایسنا، بر اساس اعلام سازمان حج و زیارت در حال حاضر نزدیک به پنج میلیون و 700 هزار نفر در انتظار عمره و بیش از یک میلیون نفر در نوبت حج تمتع هستند، این در حالی است که آخرین واریزی و ثبت نام اغلب مربوط به دهه 80 است. از طرفی طولانی شدن زمان انتظار برای عمره و حج باعث شده بسیاری از افراد از آخرین وضعیت سپرده و اولویت حساب خود بی اطلاع باشند.

سازمان حج و زیارت اخیرا در خصوص موضوع از سرگیری عمره پس از هفت سال وقفه، نحوه استعلام در خصوص حساب سپرده حج و اولویت اسناد عمره را تشریح کرد.

بر این اساس در سیستم USSD با شماره گیری کد دستوری 4*64511 تنظیم می شود. ابتدا کد دستوری 4*64511 را روی گوشی شماره گیری کنید. با وارد کردن عدد 1 در گوشی گزینه “1 – استعلام حساب سپرده” نمایش داده می شود.

در مرحله بعد گزینه های «1- فیش ودیعه حج تمتع» و «2- فیش ودیعه عمره منفرد» نمایش داده می شود و باید یکی از آنها انتخاب شود. سپس کد کشور را وارد کنید. در این مرحله شماره فاکتور را وارد کنید. سپس شماره شعبه را (بر اساس مدارکی که دارید) وارد کنید. در نهایت نتیجه پرس و جو نمایش داده می شود.

سازمان حج و زیارت نحوه استعلام اولویت و وضعیت فیش های حج عمره و حج را اعلام کرده است در حالی که هنوز وضعیت، شرایط و زمان ثبت نام عمره آینده و سهمیه و اولویت های حج آینده مشخص نشده است. تاماتو نیز نامشخص است. این سازمان پیشتر اعلام کرده بود که هیئتی را برای مذاکره و دستیابی به توافق نهایی در مورد عمره و حج به عربستان سعودی اعزام کرده است.

انتهای پیام



منبع

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)