امنیت ایران را مدیون نیروهای نظامی و امنیتی هستیم

0
(0)

امنیت ایران را مدیون نیروهای نظامی و امنیتی هستیمخبرگزاری فارس: امنیت ایران را مدیون نیروهای نظامی و امنیتی هستیم

دبیرکل جامعه آشوریان گفت: امنیت ایران مدیون وزارت اطلاعات، اطلاعات سپاه، ارتش و نیروی انتظامی بوده است که شبانه روز سعی کردند جلوی هرگونه حرکتی را بگیرند و از همه مهمتر مدیون سردار سلیمانی هستیم.

یوناتن بت کلیا نماینده آشوریان و کلدانی در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به قانون مبارزه با تامین مالی تروریسم که در حال حاضر در کمیسیون قضایی در حال بررسی است، اظهار داشت: یکی از موارد مهمی که کشور ما یکی از موارد مهمی که کشور ما دارد این است که در آن امنیت وجود دارد.

وی افزود: ما در کشوری هستیم که از اکثر کشورهای دنیا امنیت در کشور ما بیشتر به چشم می‌خورد و می‌بینیم که لطمات کمتری در 3-4 سال گذشته از تروریسم بوجود آمده توسط آمریکا و انگلیس ضربات کمتری را خورده‌ایم.

وی همچنین تصریح کرد: این امنیت و موارد ذکر شده همگی مدیون وزارت اطلاعات، اطلاعات سپاه، ارتش و نیروی انتظامی بوده است که شبانه روز سعی کردند جلوی هرگونه حرکتی را بگیرند و از همه مهمتر امنیت کشور ایران مدیون سردار سلیمانی است.

وی بر همین اساس اضافه کرد: با توجه به دیدگاهی که سردار سلیمانی داشت در یکی از نشست‌هایی که با مجلس داشت عنوان کرد که ما بهتر است در خارج از مرزهای خودمان با تروریست‌ها و از این خدا بی‌خبرها درگیر باشیم و نهایتاً این مسائل باعث شده ما امنیت خوبی را داشته باشیم.

بت کلیا ادامه داد: آن اتفاقات، انفجارات و رویدادهایی که در دیگر کشورها اتفاق افتاده را در کشورمان کمتر شاهد هستیم

وی در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: ما امروز به هر میزان که بتوانیم برای مبارزه با تروریسم قدم برداریم برای اینکه اگر کشور همسایه ما در آن ناراحتی باشد خواسته یا ناخواسته دودش به چشم ما می‌رود.

نماینده آشوریان و کلدانی در مجلس شورای اسلامی همچنین عنوان کرد: درست است که خیلی‌ها حرف‌هایی دارند که باید بزنند باید فکر آنها را هم بکنیم. مردم ما باید آن آزادی بیان را داشته باشند و صحبت‌های خود را انجام دهند و تمام اینها زنجیروار به هم وصل هستند.

وی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه اگر امنیت وجود داشته باشد طبیعتاً مردم با خیال راحت می‌توانند خواسته‌های خود را بیان کنند و تعدادی افرادی که خود فروخته هستند وارد نمی‌شود، گفت: ما اگر این قدم‌ها را برداریم و مسئولان امنیتی، اطلاعاتی و کلیه مسئولان نظام اگر خیالشان راحت باشد تروریستی در مملکت نیست و نتوانستند به کشور ما رسوخ پیدا کنند طبیعتاً می‌توانند مجوز بدهند تا مردم هم حرف خود را در چارچوب قانون مدنی بزنند و هر کجایی که لازم است تجمع قانونی داشته باشند.

بت کلیا تاکید کرد: مردم باید طبق چارچوب قانونی با تمام اصول و فرهنگ این ممکلت اعتراض خود را بیان کنند مملکتی که ریشه فرهنگی دارد و دارای اصل و ریشه است و مانند برخی کشورهای اطراف ما همچون قارچ نروئیده است. کشورهایی که ما از آنها نگهداری می‌کردیم آنها اکنون برای ما خط و نشان می‌کشند.

انتهای پیام/

لینک اصلی خبر

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)