ارائه 5 هزار میلیارد تومان مصوبات عمرانی در اولین سفر رئیس جمهور به استان گلستان

0
(0)

به گزارش ایسنا، در آستانه دومین سفر رئیس جمهور و هیات دولت به استان گلستان; نشست بررسی فرصت های سرمایه گذاری و توسعه اقتصادی این استان به ریاست معاون اجرایی رئیس جمهور و رئیس نهاد ریاست جمهوری با حضور فعالان و بنگاه های اقتصادی بخش خصوصی برگزار شد.

محسن منصوری با اشاره به اجرای مصوبات دور اول سفر رئیس جمهور به استان گلستان گفت: در دور اول حدود 5 هزار میلیارد تومان از محل مصوبات عمرانی استان گلستان تامین شد.

معاون اجرایی رئیس جمهور ایجاد تحولات سازنده در منطقه آزاد تجاری اینچه برون را از دستاوردهای سفر رئیس جمهور به استان گلستان برشمرد و گفت: با اقدامات بعدی دولت، مشکلات این منطقه در عرصه میدانی برطرف شد. تعرفه حمل و نقل و ترانزیت ریلی تصمیم گیری شده است.» و به زودی جابجایی مسافر و کالای مسافری از منطقه اینس برون انجام می شود.

رئیس نهاد ریاست جمهوری با تاکید بر استفاده از ظرفیت نیروی کارشناسی مردم در توسعه اقتصادی این استان گفت: با استفاده از این ظرفیت بدون شک روند اجرای طرح ها تسریع می شود.

وی خاطرنشان کرد: انتظار دولت برای توسعه و پیشرفت استان گلستان، ارتباط دو سویه بین بخش خصوصی و دولتی است.

رئیس نهاد ریاست جمهوری بر این باور است که استان گلستان از ظرفیت بی نظیری برخوردار است و با اشاره به دسترسی این استان به دریا گفت: باید از این فرصت در حوزه تولید آب و تقویت گردشگری این منطقه استفاده شود. .

منصوری در پایان با ارائه پیشنهاداتی از جمله تدوین بسته مجزا در حوزه گردشگری استان گلستان گفت: علاوه بر این برای توسعه شهرهای صنعتی و کشاورزی باید روند الحاق اراضی به این شهرها تسریع شود.

انتهای پیام

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)